duminică, 20 februarie 2011

Our fearless Taylor

Cantareata mea favorita e Taylor Swift. Bineinteles, ca impatimita a house-ului si indragostita de rock (dar nu metal, rock-ul acela dureros, oarecum romantic, rock-ul de calitate), nu s-ar zice ca pe locul intai in preferintele mele se afla o cantareata de country. Totusi, e un country pop, gen Keith Urban sau Carrie Underwood - n-am ascultat vreodata Jim Reeves, Johnny Cash sau Asleep at the Wheel.
Taylor Swift este deosebit de dulce si inocenta, totusi matura si fermecatoare, atragatoare chiar si fara sani si exemplul viu ca si visatorii pot avea succes. Uneori chiar am simtit ca ma cunoaste. Canta despre tot ceea ce simt sau am simtit, apogeul fiind atins prin "Mine", care mult timp a fost melodia mea preferata pentru ca intruchipeaza in 3 minute si 56 de secunde mai bine definit decat orice altceva toate visurile mele.
Prin "You belong with me" intruchipeaza gelozia, sentimentele neimpartasite, dorinta de a fi prima alegere. Bifat in trecutul meu.
Prin "White horse" intruchipeaza durerea de a fi tradat, inselat, dezamagit, ranit in cel mai rau fel posibil. Bifat in trecutul meu.
Prin "Fifteen" intruchipeaza prietenia (acea fata roscata din videoclip este cu adevarat cea mai buna prietena a ei). Bifat - o singura prietena de suflet care reprezita cu totul tot ceea ce sunt sau am fost, copilaria si adolescenta mea.
Prin "Teardrops on my guitar" intruchipeaza iubirea tainuita, acea iubire cu fluturasi in burta pe care nu ai curajul de a o recunoaste, iubirile trecatoare, intense, dar usor de consumat pe care le-am avut cu totii pe undeva prin generala. Bifat de vreo cateva ori.
Prin "Love story" intruchipeaza dragostea. Pur si simplu dragostea - frumoasa, pozitiva, facand fiecare secunda a viitorului sa sune mai frumos. Bifat. Tot timpul, stand la baza lucrurilor.
Prin "Back to december", utima melodie, aparuta parca pe undeva pe la inceputul acestei luni, intruchipeaza dorul coplesitor, apasator...Bifat...atat de mult...Nu va puteti imagina de cate ori am ascultat-o, imi place atat de mult.
Si "Tim McGraw", desi nu exprima nimic din ceea ce am simtit pana acum (o iubire de-o vara care lipseste atat de mult? wtf? de ce nu am cunoscut asta pana acum? ok, nici nu vreau sa stiu :) ) este preferata mea. Habar n-am de ce. Pur si simplu imi place enorm, o stiu deja pe de rost...
Este frumoasa. Par blond cret, ochi albastri, zambet de milioane, piele impecabila, fund bombat, picioare lungi, buze perfect proportionate - ce vrei mai mult de atat?
Daca va amintiti filmul "Valentine's day" (apropo de asta, ce-ati facut de V day? V-ati iubit mult si cu protectie? Cadouri? Baloane? Cine romantice? Fericiti? :) ), ea a fost o perioada cu Taylor Lautner (also known as Jacob Black din Twilight Saga). Chiar au fost un cuplu dragut, desi nu-l agreez pe Taylor Lautner catusi de putin (EWARD TEAM FOREVER!!! LOVE R-PATTZ FOREVER!!!). Inainte de asta a fost cu Joe Jonas, actualul iubit al lui Ashley Greene. L-am urat cel mai mult cand a parasit-o... A fost de asemenea cu Jake Gyllenhaal, care, atat de matur, mi s-a parut cel mai potrivit pentru ea. Acum a aparut cea mai dulce poveste de pana acum - ea a scris "Enchanted" pentru Adam Young (solistul Owl City), iar el, de Valentine's Day, i-a raspuns cu propria lui varianta de la acea melodia (puteti vedea aici: http://www.youtube.com/watch?v=e9qKHGsoc8k). Mie una mi se pare ca arata destul de bine impreuna si sper sa iasa ceva dragut (macar o melodie/un album inspirat din asta :D).
Voi ce parere aveti despre Taylor Swift? Va place? Va regasiti in muzica ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu