sâmbătă, 19 martie 2011

To know what you want

Stiti, eu niciodata nu am putut trece peste a fi respinsa, peste o posibila despartire, pur si simplu nu am putut sa accept, sa renunt. Bineinteles, ma refer la o singura persoana, trecutul e...trecut, sunt si persoane care nu merita nici macar sa-ti bati capul cu ele.
In schimb, observ ca Ashley Greene, pe care intotdeauna am admirat-o (ea este motivul pentru care am vrut sa vad cum este Twilight - mda, recunosc, am avut si o perioada in care eram inamicul #1 -, deci va trebui sa-i multumesc candva pentru cat mi-a schimbat viata), nu este asa, ci din contra, poate trece repede peste atasamente, ceea ce nu pot sa inteleg cu totul. Ieri am citit ca ea s-a despartit de Joe Jonas si efectiv am umplut casa de al meu "nu pot sa cred!!!". Cred ca nu a fost vreodata un cuplu pe care sa-l admir mai mult, in ciuda aversiunii mele pentru Jonas Brothers.
Dincolo de dezamagirea evidenta, Ashley este admirabila pentru felul in care poate trece peste lucruri. Bineinteles, nu vreau sub nicio forma sa-i urmez exemplul, imi ador modul incurabil de a ma atasa. Doar imi place felul in care ea stie perfect ce vrea,dovedind ca nimic nu o opreste, ca este complet independenta, ca ea nu se limiteaza la un lucru, ca Joe nu este nici primul si, clar, nici ultimul. Mai exect, ma refer la faptul ca a fost vazuta imediat dupa despartire cu Jared Folowill si bravo ei!
Fara nicio legatura, aveti mai jos o melodie de pe cel mai nou album al lui Britney Spears, "Femme Fatale", care dupa parerea mea este poate cel mai reusit de pana acum. Cel mai mul, imi place melodia "Hold it against me", pe care cu siguranta o stiti si care ma innebuneste cu acea parte "If I said I want your body, would you hold it against me?". Melodia de aici este cea de pe locul dou in preferintele mele de pe acest album si, de altfel, ultima de pe el, "Criminal". "He is a killer just for fun-fun-fun-fun" suna demential. Dupa asta, dar fara sa o fi downloadat, imi place "Gasoline", la fel de nebuneasca si care ma duce cu gandul la un anume barbat dezbracat si masini, motocicle, ulei de motor scurgandu-se pe pieptul lui...Scuzati imaginatia ce zboara, e din cauza lui "Gasoline".

A fatal kiss,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu