sâmbătă, 24 decembrie 2011

Merry Christmas!

Nu am norocul unui Cracuin cu zapada, nici macar al unui Craciun plin de iubire si fericire, insa este poate primul Craciun in care simt ceva, ceva frumos, incantator legat de Craciun. Tocmai am facut bradul cu micuta mea sora de 3 ani care este foarte entuziasmata si cred ca veselia ei inocenta m-a facut si pe mine sa zambesc, zambetul ei din momentul in care am ridicat-o in brate pentru a aseza un glob m-a bucurat si mine. Asa ca, acum ma gasesc aici, scriindu-va voua ca unui prieten si cantand, din putina germana pe care o stiu, "Stille Nacht, heilige Nacht". M-am indragostit de "Let it snow", al minunatului Frank Sinatra si de "Last Christmas".
O persoana inteligenta mi-a spus ieri noapte ca Craciunul este despre dragostea din sufletele noastre. Eram, poate, prea furioasa pentru a intelege acest lucru, insa acum il simt. Sufletul meu nu izbucneste de fericire si implinire, insa linistea asta a resemnarii este aproape placuta. Am depus armele in fata iubirii, in fata propriei mele neputinte de a ma bucura de o dragoste completa, infloritoare, care sa ma hraneasca si sa ma faca fericita intru totul, dar nu voi inceta sa cred in iubirea adevarata, in sentimente reale, in suflete pereche, in cineva potrivit pentru mine. Sunt naiva? Poate. Dar acesta este modul meu de a face loc iubirii in viata mea, de a fi imbracata si pregatita de iubire, asteptand-o in viata mea cum asteapta un copil pe Mos Craciun. Cea mai minunata femeie pe care am cunoscut-o mi-a spus ca singura vinovata ca nu traiesc viata pe care mi-o doresc sunt eu. Asa ca acum nu vreau sa fiu vinovata de a nu trai un Craciun frumos. E responsabilitatea mea sa simt spiritul Craciunului, in ciuda circumstantelor in care ma gasesc. In fond, este atat de frumos cat poate fi. Ar fi egoist din partea mea sa pretind mai mult decat am deja. 
Sper ca si voi sa aveti cel mai frumos Craciun din viata voastra. Sper sa fiti langa cine va doriti voi si sa fiti inconjurati de iubire. Poate ca eu voi plange singura sub brad, insa imi doresc pentru voi toata fericirea pe care sarbatorile v-o pot aduce.
Va imbratisez cu dragoste,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu