marți, 3 ianuarie 2012

Filmele pe care le-am vazut in 2011

Nu am vazut foarte multe filme in anul care a trecut, pentru ca m-am focusat mai mult pe seriale, despre care va voi vorbi intr-un post viitor. Nu le-am ales dupa niste criterii anume - cele mai populare, cele nominalizate la Oscar, etc. -, ci doar le-am vazut pe cele care mi s-au parut cele mai interesante.
Cel care mi-a placut cel mai mult si care va ramane preferatul meu mult timp de acum inainte este "Love and Other Drugs". Am iubit povestea, mi-au placut enorm actorii (Anne Hathaway si Jake Gyllenhaal). Tot ce-mi doresc este sa-l vad odata si cu iubitul meu.
Am vazut "Crazy, Stupid, Love", in afara de faptul ca toata lumea vorbea despre el, pentru ca aduna, intr-o comedie romantica de un umor fantastic, pe multi dintre actorii mei preferati: Julianne Moore (pe care, veti vedea, o admir enorm), Ryan Gosling (de care m-am indragostit inca din "The Notenook") si Emma Stone, care mi se pare cea mai dulcica actrita actuala.
Dupa ce am realizat cat de buna a fost in "Crazy, Stupid, Love" Emma Stone, am vazut si "Easy A", care este genul de film care te face sa zambesti. Este amuzant si totusi incredibil de bine realizat.

Urmatorul care mi-a placut este "Friends with Benefits", pe care l-am vazut doar pentru ca a fost indelung laudat. Ma asteptam sa fie ceva superficial, despre sex fara obligatii, dar am fost surprinsa de un film la care am ras mult, dar profund. Mi-a placut enorm faptul ca personajele interpretate de Mila Kunis si Justin Timberlake gasesc in cele din urma dragostea, relatia dintre Dylan si tatal sau (Richard Jenkins, care m-a uimit, avand aceeasi privire, aceleasi gesturi ca in "Dear John" si care mi-a topit inima si de aceasta data).
Pe aceeasi tema este si "No Strings Attached", care, desi ii are ca actori pe Natalie Portman si Ashton Kutcher, pe care ii ador, nu este la fel de bun. Este exact asa superficial, cum ma asteptam sa fie "Friends with Benefits", cu toate ca mi-a placut enorm sfarsitul.
Pentru Jennifer Aniston, am vazut "Horrible Bosses" - care, in pofida temei cam ciudate, a fost foarte amuzant - si "Just Go With It", care a fost mai mult decat o comedie si m-a cucerit.
Pentru Amanda Seyfried, care este actrita mea preferata, intrecandu-le si pe Blake Lively, Kristen Stewart si Ashley Greene, am vazut "Letters to Juliet", pe care trebuia sa-l vad cu iubitul meu, insa n-am mai reusit, si care mi s-a parut pur si simplu minunat, intruchipand exact ceea ce este iubirea. Marturisesc ca am plans la el. Tot pentru ea, dar si pentru ca a fost regizat de cea care a regizat si primul film din seria "Twilight", am vazut "Red Riding Hood", in care am vazut nota pe care Catherine Hardwicke a dat-o si filmului "Twilight", la fel si daruirea unica a Amandei, insa care nu m-a uimit, datorita faptului ca este un film cu varcolaci.

Pentru Leighton Meester, de care m-am indragostit urmarind "Gossip Girl", am vazut "The Roommate", care imi va ramane mereu in inima, cu toate ca e un thriller, si "Monte Carlo", care, desi le are in distributie pe Leighton si pe Katie Cassidy, care de asemenea este in "Gossip Girl" si este o frumusete, este un film pur si simplu orilibil, poate datorita Selenei Gomoez, care ma face sa vomit - fara suparare, fanilor ei.
 Pentru Katherine Heigl, din "Grey's Anatomy", pe care o iubesc, desi initial am fost oarecum invidioasa pe ea, fiind genul de blonda perfecta, am vazut "Killers", care este amuzant, dar nu extraordinar, si "The Ugly Truth", care mi-a placut foarte mult, fiind combinatia perfecta intre amuzament si romantism, spunand in acelasi timp ceva atat despre barbatii cat si despre femeile zilelor noastre.
Pentru Julianne Moore, de care v-am mai spus cat imi place, am vazut "The Kids are All Right", care a primit patru nominalizari la Oscar, un premiu Berlin si un premiu Globul de aur. Este genul de film care atinge coarde sensibile, subiecte tabu, vorbind intr-un anume fel fiecaruia dintre noi. Este dificil, revoltator uneori, insa in definitiv genial, cu actori alesi perfect si replici potrivite. M-a miscat mult, desi mi-as fi dorit un alt sfarsit, poate.
 Am mai vazut "I Don't Know How She Does It", pentru Jessica Parker si Christina Hendricks si pentru ca am citit si cartea, "The Hangover" (ambele parti) si au fost cele mai amuzante filme la care m-am uitat vreodata, "Bad Teacher" pentru Cameron Diaz si mi-a placut enorm, "Sucker Punch", care, desi iese din categoria filmelor pe care le-as vedea in general, mi-a dat intr-o oarecare masura, putere, "Beastly", un film foarte romantic cu Vanessa Hudgens, care mi-a lasat un zambet si "127 Hours", care este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut, desi m-au cam terifiat unele scene, mai ales stiind ca este povestea reala a alpinistului Aaron Ralston.

Care sunt filmele voastre preferate din 2011?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu