sâmbătă, 30 iunie 2012

Ultima postare

Astăzi îmi iau la revedere de la voi și de la Purple Dreams. Îmi pare rău. Purple Dreams a fost modul în care m-am descarcat de gânduri mai mult sau mai puțin frumoase, modul în care v-am prezentat momentele cele mai importante din mai mult de doi ani din viata mea. Purple Dreams a fost important, frumos, special, cel putin pentru mine, în special pentru ca l-am creeat într-un moment de răscruce al vieții mele, astfel încât a fost, într-o oarecare măsură, dovada ca acele momente au existat.
Acum, însă, Purple Dreams nu mă mai reprezintă. Nu mai este pe aceeași lungime de undă cu mine și, deși am căutat mult o modalitate de a-l modela după mine, de a-l face să meargă în același ritm cu mine, nu este posibil, și asta nu pentru că m-am despărțit de iubitul meu. Nu. Bărbații...pleacă. Eu m-am schimbat. De aceea voi creea un nou blog, care sa ma reprezinte acum. 
Îmi veți lipsi. Îmi vor lipsi visele movii, neprocesate, scrise cu maine tremurânde, transpuse direct din sufletul meu.
Vă îmbrățișez,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu