vineri, 13 august 2010

Despre blogul unei prietene

Azi vreau sa va vorbesc despre blogul unei prietene si anume Steph's Blog, pe care il gasiti la http://stephy18.wordpress.com/. Este un blog de Twilight fanfiction, iar eu una sunt o cititoare fidela.
Primul dintre fanficurile de pe site este "Bad Romance" care a ajuns acum la o maturitate de 15 capitole superbe care nu au cum sa nu va captiveze prin actiunea lor. Un mic rezumat la "Bad Romance" pentru a vedea cat de fain este: Bella e nou venita în Forks. Edward este baiatul rau al scolii, cu zvonuri și reputație potrivite. Este ceva din toate astea adevarat? Va strica pariul lui Edward tot ce nici nu stia ca isi doreste? Curse, petreceri, piercinguri și o motocicleta e la egalitate cu romantismul?
La "Bad Romance" mi-au placut foarte mult scenele cu motocileta si toate cele iesite un pic din tiparul obisnuit al fanficurilor Twilight pentru ca arata o altfel de iubire, mai putin melodramatica si romantica, dar foarte captivanta.
Al doilea fanfic se numeste "Helpless when love comes" si este cu siguranta foarte in genul meu, cam in felul asta scriu eu. Chiar mi se pare ca, din punct de vedere al felului de a scrie, eu si Steph ne asemanam foarte mult si apropo de Steph, este o fata duuulce si prietenoasa si cat se poate de draguta, numai buna sa-ti gasesti o prietena in ea. Cel putin pentru mine a fost foarte frumos sa vorbesc cu ea asa, de la o scriitoare la alta si cum in "Helpless when love comes" sigur este acea scanteie de scriitor, cine stie, poate la un moment dat va trece la ceva mai mult decat Twilight fanfiction si sa publice vreo carte. In orice caz, ii urez succes in tot ceea ce face si sa nu ne mai tina cu sufletul la gura pana apare urmatorul capitol.
Despre "Helpless when love comes" am numai cuvinte fumoase de spus, a descris foarte frumos sentimentele Bellei, cel putin prin primele capitole. Nu pot spune ca ma regasesc in acele capitole care imi plac foarte mult si anume capitolul 2, "The calm before the storm" si capitolul 4, "Welcome back happiness", ci pur si simplu imi plac foarte mult, sunt atat de sentimentale si...de plans si...frumoase, ce mai, incat nu am avut cum sa nu ma indragostesc de ele. Un mic rezumat, ca sa intelegeti despre ce vorbesc eu aici: Distractie, petreceri, saruturi furate și doi dusmani-viitori prieteni.Ce se intâmplă totuși când pentru o lună toată casa aparține unor 6 adolescenti ce descoperă fluturasii din burtă, sau cat de minunat se poate simți o atingere din dragoste și cum pot supravietui singuri, in absenta parintilor proaspat casatoriti? Alice, Edward și Emmett, fii lui Carlisle, invată cum sa treaca peste trecut alături de Jasper, Bella și Rosalie, fii lui Esme, descoperind dragostea și intampinand situații neobisnuite, pline de umor.
Fanficul de care pot spune ca m-am indragostit chiar mai mult decat de "Bad Romance" si "Helpless when love comes" si la care am plans este "Our song", un fanfic mult mai scurt, doar de o pagina, dar care este pur si simplu superb prin acele sentimente care sunt descrise acolo. Nu are nevoie de nicio descriere, cititi-l pentru ca merita citit si nu are cum sa nu va "fure" multe lacrimi.
In incheiere, ii multumesc lui Stephy ca scrie si traduce atat de frumos si ca a fost atat de draguta cu mine si va invit sa cititi fanficurile de pe Steph's blog.
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu