vineri, 3 septembrie 2010

Oficial toamna

Cum deja au trecut cateva zile din septembrie, este oficial toamna. Ca inamica declarata a iernii (cu exceptia a vreo noua sau zece zile din intreaga iarna), nu sunt nici o mare fana a toamnei. Ok, are mai multe parti frumoase decat iarna si nu este tocmai un cosmar pentru pielea sau oasele mele (iarna am cele mai multe vanatai, rupturi, fracturi, entorse, fisuri, etc. datorita ghetii si zapezii), dar parca soarele si caldura inabusitoare imi plac mai mult. De fapt, iubesc caldura si soarele, iubesc sa vad soarele umpland peisajele si sa-l simt imprastiindu-si razele pe pielea mea si probabil de-asta locul meu este intr-un loc cu soare cat cuprinde, gen California.
Partile bune la toamna sunt: alrgatul plin balti, parfumurile foarte feminine care nu mai ametesc pe nimeni, paltonasele colorate (eu am unul mov :X), revederea colegilor, imbratisarile din primele zile de scoala, petrecerile intime in cubluri (nu sunt fana a distractiei in aer liber pentru ca o mare parte din romani au nesimtirea specifica de a lasa in urma oricarui party in aer liber o mizerie de-ti vine sa-ti iei lumea-n cap), lungile sesiuni de shopping (ca, na, trebuie sa ne pregatim dressingul de toamna, nu?), noile colectii de haine, timpul petrecut prin cafenele cu cescute aromate de cafea sau ceai, timpul crescut petrecut cu cate o carte in mana, cizmulitele de cauciuc colorate foarte vesele, plusul de culoare in obraji dat de temperaturile scazute care ne scutesc de blush si nevoie intensificata de afectiune, ca, na, e frig si avem nevoie de mai multe imbratisari (nu ca as avea eu parte de cine stie ce afectiune fizica datorita cosmarului numit distanta).
Acum partile rele ale toamnei: frigul, inamicul meu nr.1, ploile al naibii de dese, vantul ala nesuferit, absenta aproape constanta a soarelui, cizmele UGG care sunt complet lipsite de fantezie, feminitate sau orice altceva si care, sincer, nu merg la nimic, faptul ca nu mai sunt mai deloc perechi de hot pants (asta pentru ca lumea nu are imaginatia sau curajul necesar pentru a purta hot pants peste dresuri cu ciorapi over-knees si cizme cu toc), timpul liber scazut datorita inceperii scolii si chipurile din ce in ce mai triste ale oamneilor de pe strazi...
Totusi, sunt sigura ca vor fi destul de lucruri bune in toamna asta, un inceput nou, un look nou, o persoana noua :).
Voua va place toamna? Ce va doriti de la toamna asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu