joi, 18 noiembrie 2010

Beautiful things


Azi vreau sa impart cu voi chestiile dragute care mi-au facut ziua mai frumoasa. Ma rog, nu va pot oferi fericirea de a auzi vocea iubitului, a imbratisarii prietenei pe care n-am mai vazut-o de vreo doua saptamani sau cea, ca materialista ce sunt (mai degraba shophalotica sau ceva de genul sau un materialism mai usor, in fine, nu sunt superficiala) a unor cizme noi, dar totusi, sunt unele chestiute pe care chiar vi le pot impartasi.
In primul rand, am citit un lucru absolut superb in revista Cool Girl (numarul din luna trecuta, mai exact) si m-a facut sa zambesc : "Iubirea e singura care poate trece peste culturi, religii si mentalitati, unind oamenii." Comentariile sunt de prisos, este pur si simplu frumos, in toata esenta acestui cuvant.
In al doilea rand, am aici un wallpaper foarte frumos cu Kristen Stewart si unul cu Ashley Greene, ambele mi-au placut in mod special. Sper sa va placa si voua.
In al treilea rand, va recomand sa cititi "Dragostea in vremea holerei" de Gabriel Garcia Marquez, este o carte extraordinara, de mult nu am mai gasit un autor (de la Stephenie Meyer) care sa descrie atat de corect, frumos si complet iubirea, pura si intensa. Imediat ce o termin va spun mai multe despre ea.
Pe voi ce v-a facut azi sa zambiti? :)
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu