sâmbătă, 4 decembrie 2010

Beautiful women

Dupa ce am vazut cateva topuri cu cele mai frumoase femei din lume de care nu am fost catusi de putin multumita (adica, ce Dumnezeu, Louise Redknapp si Emmanuelle Chriqui pe locul intai?), am decis sa-mi fac propriul top, din perspectiva mea:
  1. Megan Fox - serios, este absolut superba, cum poate cineva sa nu considere ca ea este cea mai frumoasa femeie din lume?
  2. Adriana Lima - este unul dintre ingerasii Vicoria's Secret si, Iisuse, arata chiar foarte bine.
  3. Scarlett Johansson - are niste buze foarte senzuale, niste ochi magnifici si forme perfecte, este tot ceea ce poate incapea in cuvantul "frumoasa".
  4. Cheryl Cole - nu mai are nevoie de nicio descriere, este de la sine inteles cat este de frumoasa.
  5. Angelina Jolie - cel mai bun exemplu de femeie care nu si-a pierdut niciodata frumusetea.
  6. Ashley Greene - si asta nu doar pentru ca sunt o mare fana Twlight, ea chiar arata foarte, foarte bine.
  7. Anne Hathaway - poate nu e sexy, dar e foarte dulce, are o frumusete inocenta, este poate cea mai draguta actrita de la Hollywood
  8. Miranda Kerr - un alt ingeras Victoria's Secret foarte sexy
  9. Shakira - din totdeauna mi s-a parut foarte frumoasa si parca ininereste pe zi ce trece
  10. Irina Shayk - cunoscuta in principal pentru ca este iubita lui Ronaldo, desi este model preofesionist, este o femeie foarte sexy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu