miercuri, 15 decembrie 2010

The Vampire Diaries

De vreo cateva zile, din pura curiozitate, am inceput sa ma uit la serialul "The Vampire Diaries" pe internet. E dragut, captivant, dar atat. Ok, inteleg ca L. J. Smith a scris seria prin 1991, cu mult inainte ca Stephenie Meyer sa aiba macar ideea care sta la baza Twilight-ului, dar mie tot mi se pare plagiere. Nu am citit cartile si nici nu am de gand sa o fac - pentru nimic in lume nu voi opri magia oferita de Stephenie -, dar am citit ca, in carti, Elena era blonda cu ochi albastri, in timp ce in serial aduce foarte mult cu Bella. Desigur, fara sa aiba vreunul din lucrurile care o fac pe Bella atat de speciala. Si mai sunt o gramada de astfel de lucruri de altfel evidente care arata cat de mult s-a furat din "Twilight"-ul nostru pretios.
In alta ordine de idei, "The Vampire Diaries" este banal. Nu schimba vieti, asa cum a facut "Twilight". Daca romanele seriei le-am trait intens, asa cum nu am mai facut cu nicio alta carte, si nu le-as da aproape pentru nimic in lume (desigur, sunt vreo doua lucruri si o persoana - o persoana extraordinar de importanta- pe care chiar nu le-as da pentru nimic in intreg Universul), am plans atat la ecranizarea "Twilight", cat si "New Moon" si "Eclipse", la fel cum m-am trezit cu siroaie pe obraji atunci cand citeam "New Moon". Poate tocmai asta este motivul pentru care iubesc atat de mult seria "Twilight" - suferinta Bellei a fost si a mea (de atatea ori, de altfel...), iubirea ei, Doamne, acea iubirea nebuna, obsesiva, infinita este si a mea, poate intr-o cantitate mai mare totusi, daca este posibil, legatura aceea dintre Edward si Bella este si intre mine si El, "Edward" al meu. Legatura noastea, iubirea noastra, nu va putea fi distrusa de nimic vrdeodata. Traiesc prin El, este lumea mea...tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu