sâmbătă, 30 aprilie 2011

I'm not dead!

Scuzati perioada de absenta de pe blog. A fost o perioada mai urata urmata de o perioada foarte frumoasa si a trebuit sa ma concentrez numai pe lucrurile importante. In fond, un proces de evoluare necesita concentrare, iar momentele de tristete necesita constientizare a greselilor si depasirea lor, la fel cum clipele de absoluta fericire merita atentie, apreciere, traire secunda cu secunda la un nivel maxim, dat fiind ca sunt atat rasplata pentru procesul de evoluare si momentele de tristete cat si motivatia pentru continuarea schimbarii, a maturizarii...
Acestea fiind spuse, n-am avut timp sa scriu. Am avut abia cateva momente pentru a scrie lucrurile mai mari, pentru bog nicio clipa. Alteori doar nu am avut dispozitia sau inspiratia necesara si nu aveam de ce sa apas "new post" fara sa am cu adevarat despre ce sa va vorbesc.
De asemenea vreau sa va spun ca de curand m-am alaturat blogului Twlight Lovers Blog, care imi satisface nevoia continuua de a scrie si dovedeste ca pasiunea mea pentru Twilight nu este de prisos.
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu