vineri, 6 mai 2011

7 things that make me smile

1. Cand gasesc ceva frumos si pozitiv in care sa sper - un vis, o motivatie, o dorinta, orice.
2. Gandul ca iubesc. Simplul fapt de a avea un sentiment inalt in sufletul meu, indiferent de celelalte lucruri (don't ask, please). Simplul fapt de a avea o anume persoana mereu in gandurile mele.
3. Cand, in drum spre scoala, inca un sfert adormita, gandindu-ma probabil la gustul persistent al cafelei (un fel de terapie de a ma gandi la cafea pentru a ma trezi?) sau la cine stie ce banalitate gen pantofi, el raspunde la mesajul de diminata. Apropo, stiti sloganul ala de la servetele - nu stiu cum Dumnezeu se numesc - "Devin importante cand lipsesc"? Respect omului cu ideea, ca mare dreptate are...
4. Imbratisarea unei prietene, cand, pe drumul spre casa, ne despartim.
5. Muzica. Evident, cea care-mi place. Uite, pana si acum ascult muzica: Nicki Minaj feat. Drake - Moment 4 life.
6. Scurtele clipe in care ma pot bucura de ceva mic, colorat, pozitiv, in care pot fi plina de viata si pot uita de rigiditate ca si cum n-ar fi nimic pe lume care sa nu ma oblige sa fiu tot timpul incordata si care la un moment dat sa ma pedepseasca pentru micuta mea manifestare de bucurie.
7. Cand, asezandu-ma singura in pat, ma simt imbratisata de el si il simt aproape oriunde ar fi si oricat de putin ar resimti micuta apropiere si cand ii multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce simt. Stiti expresia aia "Doar Dumnezeu stie ce-i in sufletul meu", nu?
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu