joi, 10 noiembrie 2011

New chapter

De data asta va aduc vesti rele. Dupa toata perioada asta grea despre care v-am vorbit timp de cateva luni, am obtinut un sfarsit al lucrurilot si, daca e sa fim optimisti, si un inceput.
Marius Simion, un om extraordinar de altfel, spunea la un moment dat, ca "Dezvoltarea personala ori o faci cum trebuie, ori  nu o faci deloc. Adica, daca vrei sa te schimbi pe bucati, nu va merge, ori schimbi tot ceea ce te trage in jos, ori esti un fel de elastic. Azi te intinzi in sus, maine revii iar cu capul la pamant." Am fost un elastic destul de mult timp. M-am dat cu capul de pamant zilnic. Acum insa s-a terminat. M-am rupt de tot ceea ce ma tragea in jos, tot ce ma facea sa ma plafonez intr-un punct. Este poate cel mai greu si mai dureros moment din viata mea, insa cred ca va duce spre succes. 
Am evitat in tot timpul asta sa iau totul de la capat, sa imi construiesc singura ceva nou, dat fiind ca lucrurile imi scapau printre degete in fiecare zi. Bineinteles ca a fost in cea mai mare.parte vina mea, insa data viitoare voi stii mai mult, voi putea sa nu mai gresesc, iar faptul ca atat am avut de invatat de la un barbat si ca acum e momentul ca amandoi sa cautam persoane care sa ne faca sa evoluam din nou nu poate fii decat un lucru bun.
E o noua etapa care se naste numai din durere si singuratate, dar de data asta am de gand sa pariez pe mine si sa castig. Voi fi daramata de multe ori, in special acum cand sunt atat de usor de daramat, insa stiu ca in final voi reusi, pentru ca aseara eram plina de confuzie si eram practic sigura ca ma voi revizui decizia, dar m-am trezit dimineata si m-am dat seama ca pot face asta. Nu e pur si simplu un avant de incredere - dimpotriva, sunt terminata -, am stu efectiv ca sunt poe calea ce buna.. Cea grea poate, dar cea buna.
Sa fi fost o singura iubire, sa fi fost cu acelasi barbat de la o varsta atat de frageda si pana la batranete ar fi fost o poveste frumoasa. Gandul la o familie, la copii, la fericire, ma incalzea de fiecare data cand vedeam fisurile din relatie. Insa n-a fost sa fie. Asa cum a spus si dr. Altman in Grey's Anatomy, "E doar o poveste buna". Nici eu nu stiu ce e in neregula cu o poveste buna, insa cert este ca a mea s-a terminat. Nu stiu daca voi mai fii capabila sa iubesc vreodata atat de mult, dar intr-un fel voi reusi. Sunt doar eu cu mine acum si, aparent, voi suferi o buna perioada de acum inainte, dar privind oportunitatea care mi se ofera - noi prieteni si inca cei mai minunati din lume, planuri de viitor carora nu le-a fost stirbit acel entuziasm de inceput si poate un nou iubit - nu pot sa nu cred in capitolul asta nou. 
Kisses,
              Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu