vineri, 6 ianuarie 2012

Draga blogule...

Asa cum va spuneam atunci cand am facut un set de rezolutii pentru anul acesta, unul dintre planurile mele este sa creez o pagina de Facebook a blogului. Iata ca a luat nastere! Am facut-o alaltaieri, dar n-am avut timp sa va vorbesc despre ea. Dar va spun acum ca aici este, in toate maretia ei si sunt foarte mandra de ea.
In afara de asta, celelalte imbunatatiri pe care i le-am adus blogului sunt:

  •  Pagina de about, in care am scris cateva lucruri despre mine si cateva despre blog si, mai ales, motivele pentru care am creat "Purple Dreams"
  • Pagina de contact, unde aveti e-mail-ul meu si din nou adresa paginii de facebook.
  • Am scos cateva chestii care incarcau prea mult aspectul blogului, fiind de altfel total de prisos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu