luni, 2 ianuarie 2012

Rezolutii pentru 2012

Bine v-am gasit in noul an! Sper ca ati avut un Revelion frumos si ca dorinta voastra de la miezul noptiii da toate semnele ca se va implini. Daca e sa fiu optimista si sa traiesc momentul prezent, fara sa fug la urmatorul, asa cum am obiceiul, a mea deja s-a implinit.
Revelionul meu a fost linistit, nu cine stie ce - ca in toti ceilalti ani, as putea spune. Nu am -purtat lenjerie rosie, n-am avut bani in buzunar, nu mi-am sarutat iubitul in secundele de trecere intre ani, desi mi-as fi dorit s-o fac, n-am purtat o verigheta ca sa-mi visez viitorul sot. Poate voi ati fost mai superstitiosi decat mine.
Bineinteles ca "rezolutie" nu inseamna aceleasi lucru ca si in engleza, dar folosesc si eu cuvantul asta, ca si toata lumea. Pot sa spun ca am dezbatut cu mine insumi si am luat hotararile acestea?
Am facut astfel de liste in fiecare an, de cand am vazut asa ceva intr-o revista, exceptie facand anul trecut, cand, nu-mi amintesc de ce, nu mi-am propus nimic. Sa fie acesta motivul pentru care 2011 nu a fost anul meu cel mai bun?
Am scris deja majoritatea acestor obiective in ceea ce eu am numit "Caietul de visuri" - un loc in care imi scriu visurile, sub forma exacta in care vreau sa le realizez, le ofer un deadline rezonabil si realizabil si lipsescc alaturi imagini reprezentative pentru visul meu sau pentru imaginea dorintelor mele de la viata in general. Nu am inca niciun vis pe care sa nu-l fi realizat. Poate ca, la un moment dat, va voi arata cateva poze ale paginilor caietului meu de visuri.


  1. In primul rand, voi creea o pagina de facebook a blogului, lucru pe care l-am tot amanat de cand am invatat sa fac una. Aceasta cred ca o voi indeplini cel mai curand.
  2. Imi voi termina romanul. Cred ca am lucrat suficient la el si ca doi ani ii sunt suficienti pentru a se "naste". Sper ca asta sa fac cat mai curand luna aceasta.
  3. Voi face ultimele modificari ale romanului (pentru ca am aflat unele lucruri pe care, atunci cand l-am scris, nu le stiam) si il voi scrie in PC. Cel tarziu in februarie.
  4. Imi voi dezvolta blogul, il voi infrumuseta, voi posta mai des. Cred ca l-am abandonat cam prea mult de cand l-am creeat.
  5. Voi face mai multa miscare, imi voi respecta programul pe care mi l-am alcatuit referitor la Pilates, nu voi mai spune ca "maine voi face mai mult".
  6. Voi deveni femeia care imi doresc sa fiu, insa pe care mi-a fost frica sa mi-o asum si am incetat sa ma mai schimb atat cat as fi vrut. Poate ca, la sfarsitul anului, cand voi trage linie, voi fi mai multumita de mine.
  7. Voi citi cartile pe care mi-am propus acum mult timp sa le citesc, dar n-am reusit: "Arta de a iubi" - Erich Fromm; "In cautarea timpului pierdut" - Marcel Proust; "Partea intunecata a cautatorilor de lumina" - Debbie Ford.si "Tata bogat, tata sarac" - Robert T. Kiyosaki, cu care cred ca voi incepe.

Restul raman in "Cietul de visuri", pentru ca nu sunt destinate numai anului 2012. Poate ca vor aparea altele si pe parcurs.
Am ceva mai multa incredere in mine si in anul asta decat de obicei, asa ca am toate sansele sa am un an ceva mai frumos.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine de mine si Purple Dreams de aproape doi ani. Voi ce v-ati propus pentru anul asta, in suflet sau pe hartie?
Kisses,
            Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu