sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Poems


Marea mea pasiune din totdeauna este scrisul.

Prin clasa a doua am început să scriu poezii. Am câştigat un concurs şcolar de poezie şi am continuat să scriu, motivată de asta. După câţiva ani, când lumea a sesizat că poeziile mele sunt prea triste, emoţionale, întunecate, am renunţat. Am început cu proza. Nu am avut acelaşi succes, dar mi-a plăcut foarte mult şi acum lucrez la o carte.

Acum m-am hotărât să încep din nou cu poeziile, în paralel cu proza. În primul rând, voi publica pe blogul acesta poeziile mai vechi, acelea sumbre, apoi voi începe din nou să scriu, mi-ar plăcea să exprim noile sentimente în versuri, cred că iubirea şi fericirea ar suna mult mai frumos decât tristeţea, dezamăgirea şi toate celelalte.

Sper să vă placă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu