duminică, 31 ianuarie 2010

Entertainment


Am în ultimul timp o poftă nebună de distracţie, de ieşiri, de cluburi, de dans. Nu ştiu de ce, în general sunt o persoană liniştită, nu sunt amatoare de senzaţii tari. Cred că şi în vară aveam o senzaţie asemănătoare, atunci eram plină de energie, nu stăteam în casă prea mult, nu exista noapte în care să nu merg în club. Cam de înainte de vacanţa de iarnă, m-am cuminţit, nu am mai ieşit.
Cred că orice om are nevoie de câte o doză de distracţie. Eu am nevoie de ea foarte des, acum nu am mai primit-o de mult şi am început să uit cum e, dar cu siguranţă voi ştii s-o gust.
Muzică, dans, zâmbete, culori, lumini, sclipici, mâini în aer, DJ, libertate, baloane, confetty, băuturi interzise, oamenii dornici de distacţie, bucăţele de piele dezvăluite, dansatoare, nebunie, tocuri înalte, gloss, puf, atingeri secrete, sărituri, cocktail-bar, dansatoare profesioniste, demisol, DJ, parcare, program noapte, salon trabuc, striptease show, TV-bar...
Nebunie...
Dans...
O noapte in club....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu