vineri, 22 octombrie 2010

Leapsa

Sunt: visatoare si indragostita :)
Pastrez: o gramada de sentimente si amintiri frumoase
Mi-as fi dorit: sa fi fost cu macar vreo 7-8 ani mai mare (da, imi doresc sa fiu batrana :P)
Nu imi plac: diminetile de luni
Ma tem: ca nu voi avea suficient timp sa fac toate lucrurile pe care mi le doresc
Aud: melodia Delyno & Emrah Ish feat. Looloo - Private Love
Imi pare rau: ca nu mai e vara
Imi place: sa ascult muzica in timp ce scriu/desenez, ore in sir
Nu sunt: buna la mate :))
Dansez: oricat de des pot
Niciodata: nu voi renunta
Par: insignifianta
Plang: din prea multe lucruri nesemnificative
Nu sunt intotdeauna: optimista
Sunt confuza: dimineata, cand trebuie sa aleg cu ce sa ma imbrac
Am nevoie: de o imbratisare mare, mare de tot de la cel pe care-l iubesc
Ar trebui: sa pied mai putin timp facand absolut nimic
Vreau sa dau: un sarut ca raspuns acelei imbratisari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu