duminică, 17 octombrie 2010

You know?

Mda, ma repet. Mda, am destul de multe postari care, efectiv, vorbesc despre exact acelasi lucru, dar am voie sa exprim intr-un fel sau altul ceea ce simt, nu? Bun, deci, repetitie sau nu, trebuie s-o spun: MI-E DOR DE TINE!!!
La naiba, mi-e dor de tine si nici n-ai idee cat de mult! Mi-e dor de fiecare lucru si fiecare secunda, mi-e dor de tot - mi-e dor sa te imbratisez inca din prima clipa cu tot ceea ce inseamna entuziasm si fericire, mi-e dor sa-ti simt mainile cuprinzandu-mi corpul si facandu-ma sa ma simt a ta (frumos sentiment, Doamne...), mi-e dor sa-ti aud vocea spunadu-mi orice, putin imi pasa ce, doar sa fie vocea ta matasoasa, mi-e dor sa-ti vad ochii trecand incet pe mine cu acea sclipire unica de parca as fi cel mai frumos lucru din lume, mi-e dor sa ma iei de mana si sa ma simt ca si cum nimic vreodata nu va putea rupe acea legatura dintre noi si ca si cum nu vei pleca niciodata, mi-e dor sa ma strangi la piept si sa ma simt fericita si speciala doar pentru ca te simt, mi-e dor sa ma saruti si sa ma simt completa si vie si sa nu mai ma satur de acea atingere a buzelor noastre, mi-e dor sa fim doar noi doi si nimic altceva sa nu conteze in afara de noi doi si atingerea ta, acel miracol de atingere pe care-l ador, mi-e dor sa fi langa mine si sa nu trebuiasca sa ma dau de ceasul mortii luptandu-ma cu nevoia coplesitoare de a fi in bratele tale, inconjurata de mainile tale, ca si cum niciunul dintre noi nu va trebui sa spuna "voi veni curand" (curand = peste 3-4 luni infernale in care dorul ma va chinui in fiecare milisecunda a absentei tale de langa mine) si ca si cum nimic pe lume nu va putea vreodata sa mi te mai ia de langa mine, mi-e dor pana si de acel ultim sarut care tipa din fiecare miscare a buzelor noastre "nu pleca!nu pleca!!!" inainte ca...la naiba, inainte ca tu sa pleci!
Dincolo de toate astea, dincolo de faptul ca mi-e dor de tine de-mi vine sa ma dau cu capul de primul perete de langa mine ca apoi sa ma asez langa el cu capul pe genunchi si sa plang (ghici ce?) tot de dorul tau, mai vreau sa-ti mai spun ceva, ceva poate chiar mai important, probabil riscand din nou sa ma repet (pentru a cata oara?): TE IUBESC!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu