miercuri, 26 octombrie 2011

That's music (part 4)

Primele trei parti, despre Adele, Florence Welch si Leona Lewis, aici, aici si aici.

Ultima despre care vreau sa va vorbesc, desi sunt multi altii pe care i-as fi putut alege - Robyn, Skylar Grey, Bruno Mars, Natalia Kills, Nicole Scherzinger, etc. - este Lykke Li.
Am scris aproape o postare initial despre Beyonce, pe care n-am avut dispozitia necesara sa o continui, insa acum cateva minute m-am razgandit.
Probabil stiti melodia "I follow rivers". Mie, personal, mi-a ramas in minte si am ajuns sa o fredonez in minte foarte des. Am ascultat-o acum cateva ore si, intamplator, am inceput sa ma ascult si alte melodii ale ei, fiindca nu mai stiam ce sa ascult. Nu ma asteptam ca Lykke sa aiba si alte melodii bune.
M-am indragostit de melodia "Paris Blue", care, desi oarecum deprimanta datorita versurilor precum "I'm not good enough for you", mi se pare geniala, iar felul cum ea pronunta "Paris" ma face sa o percep asa fragila...Durerea din vocea ei, atunci cand canta versurile "I'm no good, I'm no good, I'm no good" mi se pare foarte speciala.
Cea pe care am ascultat-o de chiar mai multe ori e "Will you still love me tomorrow?". Este romantica, trista, deosebita...Vorbeste despre o nesiguranta, o teama..."In noaptea asta lumina iubirii este in ochii tai, dar ma vei mai iubi maine?", "Spui ca eu sunt aleasa, dar va fi inima mea franta cand noaptea va intalni steaua diminetii?" Mi se par unele dintre cele mai interesante versuri pe care le-am auzit in ultimul timp.
Lykke Li mi se pare un element fresh si exotic in muzica, poate pentru ca provine din Ystad (oras suedez), poate pentru ca ceea ce canta ea nu seamana cu nimic altceva. Asemenea celorlalte despre care v-am vorbit in postarile anterioare, ea nu urmeaza trend-ul actual, ci canta asa cum simte...
Abia  cautand-o pe Google am aflat ca melodia ei, "Possibility" face parte din soundtrack-ul "New Moon", de care nu am fost prea incantata, comparativ cu cel "Eclipse", astfel incat mi-a scapat. Este o melodie linistitoare, cu un videoclip interesant. Nu as fi asociat-o initial cu "New Moon", insa se potriveste oarecum.
Kisses,
     Monica

P.S.: Imi pare rau ca post-ul acesta a venit atat de tarziu, insa m-am simtit foarte aiurea in ultimul timp, nu prea imi venea sa scriu...


Un comentariu: