luni, 3 octombrie 2011

That's music (part 3)

Primele doua parti, despre Adele si Florence Welch, aici si aici.

Cea de-a treia cantareata despre care vreau sa va vorbesc este Leona Lewis.
Mult, mult timp, nu mi-a placut deloc. Mi s-a parut prea serioasa. Avea ea, in mintea mea de atunci, ceva ce nu era ok. Cand am aflat ca una din melodiile ei ii amintea iubitului meu de o fosta prietena, am inceput sa o urasc, irational si profund, cautand un obiect pentru furia mea, nu pentru ca ea de fapt avea vreo vina - constientizam asta.
Pe 4 sau 5 septembrie insa, am ascultat din curiozitate "I got you", pentru ca ascultasem de mai multe ori "Bleeding love" fara un imens interes, initial pentru ca era un trend si apoi datorita filmului "No strings attached". M-am indragostit de melodia asta efectiv imediat, am scris si pe facebook ca este poate cea mai frumoasa melodie pe care am ascultat-o vreodata. Intre timp, mi-am mai schimbat parerea, dar "I got you" ramane in sufletul meu.
Leona Lewis este o cantareata si o persoana speciala. O profesionista. Vocea ei este puternica si intensa, fiind o mezzo-soprana si avand o intindere vocala ce insumeaza aproximativ patru octave, ceea ce este impresionant. Ca om, Leona mi se pare foarte draguta si sensibila, mai ales ca melodiile ei vorbesc despre dragoste si senzualitate. Mi se pare draguta pentru ca este vegetariana, pentru titlul de "Personalitatea anului 2008" acordat de PETA, pentru ca i-a dat unui om 100 de dolari pentru iepurele pe care-l plima in lesa si  pentru ca a refuzat sa apara in Playboy.
Este, de altfel, un star complet - are o statuie de ceara la muzeul Madame Tussauds, o autobiografie numita "Dreams" si un parfum, "Leona Lewis - Eau de Parfum".
Unul dintre cele mai dragute detalii la ea mi se pare relatia de 15 ani cu Lou Al-Chamaa. Ei doi s-au cunoscut cand Leona avea unsprezece ani si au copilarit impreuna. Ea are chiar si un tatuaj cu niste litere si simboluri ebraice pe incheietura care reprezinta relatia lor. Din nefericire, s-au despartit anul trecut, ceea ce mi s-a parut foarte trist. Era genul de relatie care parea sa aiba toate sansele. Totusi, Leona a rezistat si este extraordinara!

P.S.: Stiu ca am spus ca voi scrie asta mult mai devreme, dar am avut enorm de invatat si am fost prea obosita pentru a ma mai gandi si la asta si nu vroiam sa va ofer o postare facuta in graba. Sper ca restul post-urilor vor veni mai curand, pentru ca mai am doar doua teste si voi intra in normal, astfel incat voi avea timp.
Va imbratisez,
        Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu