luni, 4 iulie 2011

Back

Ok, a trecut mai mult timp decat ma asteptam, nu doar o saptamana-doua asa cum va spusesem, dar acum am revenit si nu cred ca plec prea curand.
Am trecut pri multe momente de furie, deznadajduire, etc., dar de cele mai multe ori nehotarare si ati putut vedea asta datorita faptului ca am sters ultima postare. Nu era momentul chiar atunci sa reincep sa postez, eram doar intr-unul din acele momente de entuziasm fara rost. M-am imbatat cu apa rece, cum s-ar zice. Acum, insa, am incredere ca voi obtine mai mult de atat. Da, poate ca din superstitie doar am incredere in mine, si nu ma mai bucur inainte de timp, desi nerabdarea imi sta in caracter.
Ma bucur enorm ca pot impartasi lucrurile care se intampla in perioada asta, plina de momente critice, cu voi.
Pentru ca sunt multe lucruri despre care nu v-am vorbit din cauza absentei mele de pe bloh, voi posta ceva mai des.
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu