joi, 28 iulie 2011

This is for my holiday

Disclaimer: acest articol se adreseaza femeilor.

Dupa ce planurile mele de vacanta s-au schimbat si au fost anulate de cateva ori, in cele din urma am un plan care se presupune ca e sigur si subliniez, se presupune, insa cum ceilalti isi fac planuri si se bucura, iar eu doar sunt aia rea care le tot repeta "nu se va-ntampla, nu se va-ntampla", am decis sa imi fac o micuta lista cu ce voi lua cu mine, pentru ca asta e marea mea problema.
Ideea e ca am la dispozitie un singur bagaj - si evident nu vreun troller enorm - si maxi bag-ul meu, in care oricum incape jumatate de casa.
Primul pe lista e costumul meu de baie nou, folosit o singura data (si degeaba, pentru ca bronzul meu abia se cunoaste), croit astfel incat sa imi flateze silueta. Este intr-o combinatie de culori, dintre care cel mai mult iese in evidenta movul. E practic perfect.
De asemenea, imi voi lua doua perechi de hot pants, fiindca sunt obiectele vestimentare pe care le iubesc cel mai mult. Acestia sunt usor de asortat cu orice si sunt sexy. Bineinteles, imi voi lua cu mine si jeansi, pentru a demonstra ca am invatat ceva din vara trecuta, cand am avut doar haine subtiri si, cand am ajuns in Sinaia am fost asaltata de un frig ca naiba. Cand am plecat de aici erau vreo 30 de grade Celsius, iar cand am ajuns acolo erau, nu stiu, vreo 12, poate mai putin si in dimineata urmatoare am fost nevoita sa-mi cumpar imediat jeansi noi, lungi. Asa ca voi lua doua perechi de jeansi lungi - pe aceia cumparati din Sinaia, pentru ca merg la orice plimbare sau ceva de genul si pentru ca-mi fac fundul sa arate fain, si unii skinny, mai stylish - si unii trei-sferturi, cu talie inalta. Deci, asta inseamna 5 perechi de pantaloni. Mda, n-am inceput bine.
Urmeaza bluzele. Aici e greu. Topuri, bluze, tricouri, maiouri, camasi... Ce sa aleg? Ok, lucrul prioritar este clima si, cum voi merge la munte, am nevoie de bluza mea mov cu maneca lunga. De aici pot sa fac ce vreau: un tricou roz neon, pentru ca e o porunca a modei sa port asa ceva sezonul asta, un maiou alb sexy, pentru ca-l pot transforma in mii de feluri cu accesorii, un top mov, sexy, un tricou gri cu imprimeu vesel si un tricou/maiou negru, inca nu m-am hotarat care, pentru ca trebuie sa am ceva neutru, care sa se potriveasca la orice. Ok, sa recapitulam: 6 bluze. Nici n-am continuat bine.
Rochiile si fustele nu cred ca imi vor trebui prea mult. O rochie clasica, alba pe care pot purta oricand si una ciclamen, care e preferata mea, o fusta, scurta, sexy, mov, si una inocenta, neagra, cu croiala in V. Hai cai bine: doar doua fuste si doua rochii.
Acum revenim la clima. Probabil ca voi mai iesi si seara si oricum s-ar putea sa fie zile racoroase/ploioase, asa ca imi voi lua geaca de piele neagra, de biker, si un cardigan mov, lung, cu nasturi, la care tin al naibii de mult, pentru ca am tone de amintiri care-mi vin in minte cand il vad, cand il port. Nu cred ca voi renunta vreodata la el. Pentru ca geaca de piele va sta langa mine in masina, e ca si cum as lua un singur lucru. Din ce in ce mai bine.
Acum e randul pantofilor. Aici e nasol. Pai, in primul rand, am nevoie de sandale (negre, cu tinte, foarte dragute) si de tenisi, pentru terenuri accidentate (si astia tot negri). Pentru ca planul ca, pe langa celelalte locuri, sa mergem si prin Brasov, am nevoie de sandalele inalte si, probabil, o pereche de stiletto. Dar prin plimbarile obisnuite, am nevoie de balerini si cand voi iesi din casa, doar asa, sa ma plimb prin gradina sau sa scriu pe banca, voi avea nevoie de slapi. Sase perechi!!! Pe dracu! Nici de-as pleca in alta tara n-as putea sa iau atata cu mine. Trebuie sa renunt la cativa, ramane sa ma gandesc la asta.
Urmeaza, evident, lenjeria intima, insa aici nu va detaliez :">.
Am terminat, oficial, cu hainele - raman accesoriile. Sa vedem: o singura curea neagra, eleganta, pe care sa o pot pune la orice. In cutiuta cu bijuterii: 9 perechi de cercei (cei mai multi sunt din aceia micuti si colorati, ca acele cu gamalie), 3 lantisoare, 3 inele. Separat, intr-un buzunar al maxi bag-ului: 2 bratari pe care sunt profund convinsa ca nu le voi purta niciodata pentru ca am impresia ca bratele mele sunt prea slabe pentru a arata bine cu bratari si un ceas fashion, cu niste pandantive in forma de posete si pantofi. Bun, astea nu ocupa efectiv spatiu in bagaje, pentru ca vor fi in geanta mea.
Mi-ar trebui o poseta, insa sunt atat de obisnuita sa pun in buzunare tot ce iau cu mine, incat imi voi lua doar o geanta-plic, pentru cazul in care vom merge la un restaurant.
Desi sunt tentata sa iau tot portfardul cu mine, mi-am propus sa nu iau mai mult decat unul mic, mic, mic, auriu, iar de cand am inceput sa ma machiez doar foarte, foarte natural, asta nu va fi greu. Voi lua o paleta cu farduri de pleoape, blush-ul (folosesc intotdeauna o nuanta de roz deschis, perlata), doua rujuri (unul rosu de care m-am indragostit si unul ciclamen, care folosit asa cum e el e foarte tare - bun pentru seara -, insa aplicat cu degetele, asa cum recomanda make-up artistii, arata foarte natural), un balsam de buze pe care, inevitabil, il voi folosi in 90% dintre cazuri, pentru ca imi place mult culoarea naturala a buzelor mele, mascara waterproof, cutiuta cu pudra, pensula de blending si cea pentru pudra, fonul de ten (tocmai mi-am cumparat unul cu minerale, care imi da un look natural, dar cumva impecabil, de portelan), concealer-ul, penseta si parfumul Outspoken by Fergie. Pe langa astea, imi voi lua samponul in varianta mini, crema hidratanta si cea anti-vergeturi si peria de par.
Lucrurile foarte, foarte importante:
  1. Sa-mi iau 1-2 carti de vacanta, pe care sa le citesc pe drum si-n timpul liber. Ma voi ocupa de asta maine sau poimaine, cand voi merge la biblioteca. Voi alege, evident, ceva spumos, poate din colectia "Chic" si o poveste de iubire. Ideea nasoala e ca am luat acum destul de mult timp o carte (de una dintre celelalte patru va voi vorbi in post-ul viitor, pentru ca m-a marcat intr-un fel in care nu a mai facut-o vreodata o carte) si abia azi mi-am dat seama ca e chiar interesanta, asa ca am noaptea asta la dispozitie si poate si ziua de maine partial pentru o citi si, de-asta, acum cand va scriu, am in fata o ceasca de cafea.
  2. Sa-mi iau Cosmopolitan, pentru a avea de citit si altceva decat literatura. Cred ca tot maine/poimaine ma voi ocupa si de asta.
  3. Sa-mi iau caietele si sa le pun in maxi bag intr-un loc unde sa nu fie nici o sansa la un miliard ca ceva sa curga pe ele. De la cartea mea nu-mi iau vacanta.
  4. Sa-mi iau de asemenea si un caiet gol in care sa scriu lucruri importante sau pur si simplu ganduri. Acasa am deja zeci de astfel de caiete pline.
  5. Sa nu uit naibii sa-mi iau incarcatorul de la telefon.
  6. Si o oja albastru Tiffany.
Ce am uitat: bluza mea preferata, mov, din dantela (you can see it here).
Bagajele voastre ce contin?
Kisses,
Monica

2 comentarii:

  1. Bagajul meu contine:
    -o bluza/tricou;
    -o pereche de pantaloni, de preferat lungi sau scurti;
    -portofelul;
    -telefoanele;
    -BANII;
    Si cam atat, adica hainele de pe mine si toate celelalte lucruri ce le port :D
    Cu bagajul asta ai mereu parte de cea mai tare vacanta/ecursie/aventura posibila ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu cred ca poti merge intr-o vacanta de mai multe zile/saptamani cu atat. La un moment dat trebuie sa te schimbi, sunt locuri diferite in care mergi. Si presupun, desi nu sunt sigura, ca esti barbat. De-asta nu intelegi pe deplin de cate lucruri au nevoie femeile atunci cand pleaca. Avem o conceptie gen "Daca imi va trebui si cine stie chestie intr-o seara." Dar oricum felicitari pentru ca esti practic.

    RăspundețiȘtergere