luni, 26 septembrie 2011

That's music (part 2)

Prima parte (despre Adele) este aici.
A doua cantareata extraordinara despre care vreau sa va vorbesc este Florence Welch, membra formatiei Florence and The Machine. Am descoperit-o datorita soundtrack-ului Eclipse, la care ea a ajutat cu melodia "Heavy In Your Arms", de care am fost dependenta si pe care inca o stiu pe de rost. Imediat am inceput sa ascult cu obsesivitate orice am gasit de la ea - "Addicted To Love", "Dog Days Are Over", "Girl With One Eye", "Cosmic Love", "Drumming Song" (care este printre preferatele mele), "I'm  Not Calling You A Liar", "Falling".
Este incomparabila pentru mine. M-am indragostit de multi de pe soundtrack-urile filmelor Twilight, insa doar la ea am continuat atat de mult pasiunea asta. Mi-au placut mult si inca imi plac Paramore, dar parca nu ocupa un locm special in inima mea. O admir enorm pe Sia, insa de la ea mi-a placut, pe langa "My Love", pe care o iubesc si o stiu de asemenea pe de rost, doar "Breathe Me", care are niste versuri incredibil de frumoase si pe care am folosit-o in cartea mea. De la Metric nu am ascultat atat de multe incat sa-mi pot forma o parere concreta, insa "All yours" este clar una dintre preferatele mele si imi mai plac "Sick Muse" si "Help I'm Alive". Ce am simtit cand am ascultat "Jacob's Theme" este greu de explicat si sunt niste sentimente foarte pretioase cele pe care Howard Shore le-a descris in melodia asta, insa pot spune ca este ceva ce foarte putini muzicieni au putut transpune.
Totusi, doar Florence mi-a ramas in minte complet. Ea are acel ceva al ei special, original, nimic nu este asa cum a mai facut si altcineva.
Spre exemplu, trupa Florence and The Machine canta o combinatie de indie pop, indie rock, art rock, baroque pop, soul si experimental. Nu este tocmai in conformitate cu trend-urile actuale, gen house si trance. Deasupra muzicii incredibile se ridica vocea impresionanta a lui Florence Welch, ca o binecuvantare. Uitati-va doar la videoclipurile ei - mai ales la cel al uneia dintre ultimele ei melodii, "What The Water Gave Me". Il puteti compara cu ceva? Este Florence asemenea cu orice?
Bineinteles, nu este o bomba sexy. Trasaturile ei nu sunt cele mai delicate si nu are niste sani enormi, insa are niste picioare perfecte, lucru evident. De asemenea, a fost aleasa a treia cea mai sexy roscata din lume, dupa Christina Hendricks - care da, isi merita locul intai, este dulcica si talentata, iar sanii ei sunt...wow - si Julianne Moore. Asa cum v-am mai spus, tunsoarea mea este inspirata din a ei. Acum putin timp, am adus-o la lungimea exacta. Roscata insa nu cred ca ma voi vopsi, nu cred ca ma prinde culoarea. Ma gandeam odata sa ma vopsesc blonda, dar acum nu cred ca mi se potriveste. Eu nu sunt genul de blonda. Castaniul meu este exact asa cum este si caracterul meu.
Florence este un style icon. Am vazut o gramada de poze cu ea pe bloguri de fashion. Este eleganta, rafinata, rebela, urmarind moda si totusi avand propriul stil, care este un pic vintage, un pic rock, dar foarte elegant si sexy. Eu, personal, n-am vazut-o niciodata in pantaloni si chiar are ce arata. Are un corp frumos, armonios, lucrat si tonifiat.
Merita cu singuranta aprecierea noastra.

P.S: Ultimele doua parti ale micutei mele serii de articole "That's Music" vor aparea cel mai probabil maine si poimaine.
Kisses,
            Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu