miercuri, 11 mai 2011

Girl stuff

Un set dragut de intrebari (a.k.a leapsa) care mi-a placut mult. Avertizez baietii ca orice este scris in post-ul asta nu ii priveste si ii va plictisi de moarte.

  • De cate ori iti speli fata pe zi?
Cam de doua ori - asta e suficient pentru a nu-mi usca tenul -, dar sunt si momente ale zilei cand trec prin emotii puternice si am nevoie sa-mi spal fata pentru a ma calma si pentru ca-mi ard obrajii.
  • Ce fel de ten ai?
Mixt si deosebit de capricios.
  • Cu ce iti cureti fata?
Doar servetele demachiante, de ceva timp nu mai folosesc deloc demachiant.
  • Ti-l exfoliezi?
Da, zilnic. Stiu ca asta este un pic cam agresiv pentru tenul meu, dar doar in felul asta il pot tine sub control. Si ador cat de fin este dupa exfoliere...
  • Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Nu am unul care sa-mi placa in mod deosebit. Produsele pe care le folosesc sunt de la brand-uri diferite.
  • Ce creama folosesti?
Creama de zi "Age repair cream" si cea de noapte "Age repair night" - ambele Anew - si crema mea obisnuita hidratanta, buna mea prietena, de la Oriflame.
  • Ai pistrui?
Nu, si asta este marea fericire a vietii mele.
  • Folosesti crema pentru ochi?
Nu, nu cred ca e necesara.
  • Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Da, dar incerc sa o tin in frau si cred ca reusesc - tenul meu este in general curat.
  • Ce fond de ten folosesti?
Unul cu efect de calmare, intr-o nuanta nude. Alt bun prieten :).
  • Dar anticearcan?
Unul sub forma de baton intr-o nuanta mai deschisa si unul lichid, cu pensula, intr-o nuanta mai inchisa, ambele Avon.
  • Ce nuanta a pielii ai?
Destul de deschisa.
  • Ce crezi despre genele false?
Ma tenteaza, dar nu cred ca am indemanarea necesara pentru a le folosi, asa ca raman la varianta mea naturala.
  • Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara odata la 3 luni?
De fapt asta difera de la mascara la mascara. In general folosesc din acelea care trebuie schimbate odata la 6 luni, astfel incat sa le pot adapta sezoanelor - waterpoof sau normala.
  • Ce brand de mascara folosesti?
L'Oreal.
  • Sephora sau Mac?
Mac, evident.
  • Ai un card Mac Pro?
Nu, dar ar fi un cadou frumos...momentan un vis frumos...
  • Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule : una normala, una pentru blending, una subtire, una pentru ruj si cea mare, pentru pudra, iar fondul de ten il aplic cu degetele.
  • Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Folosesc un fard de pleoape crema ca baza.
  • Dar pentru fata?
Doar atunci cand am timp s-o aplic. In rest prefer doar crema hidratanta.
  • Care este culoarea de fard preferata?
Rose. Se potriveste perfect ochilor mei.
  • Folosesti creion sau tus?
Am folosit o perioada creionul, dar acum am renuntat, nu ma mai reprezinta. Era un usor semn de teribilism, iar acum merg pe un look cat se poate de natural.
  • Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Niciodata :))
  • Folosesti machiaj mineral?
Nu.
  • Care este rujul tau preferat?
Niciunul. Nu folosesc ruj, iubesc culoarea buzelor mele si de asemenea nu folosesc nici balsam, fiindca imi place sa-mi hidratez buzele doar cu multa, multa apa sau, in cel mai rau caz, cu miere/ulei de masline.
  • Dar lipgloss?
Nici asta nu-mi place. Mi se pare prea...fals.
  • Care este blush-ul tau preferat?
Nu mai folosesc de ceva timp, de cand mi s-a terminat ultima cutiuta. Am ales sa merg si la capitolul asta pe naturalete.
  • Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu, nu sunt un fan al shopping-ului online.
  • Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Da, imi place sa studiez, sa testez, sa compar, sa-mi doresc, uneori doar sa privesc. Ma fascineaza foarte mult.
  • Ai luat vreodata in considerare sa iei cursuri de machiaj?
Nu, clar nu-mi sunt necesare.
  • Uneori esti stangace cand te machiezi?
Doar daca am foarte multe emotii si imi tremura mainile.
  • Numeste o "crima" in ceea ce priveste machiajul.
Exagerarea. Fiind o adepta a unui stil foarte natural, in culori calde, nude, nu suport sa vad machiajul acela tipator, in culori tari, care nu au nicio legatura cu orice si mai ales excesul de fond de ten, formand pe fata o masca dezgustatoare.
  • Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Katie Cassidy, bineinteles. Ea intotdeauna m-a uimit. Dupa ea, ar fi Leighton Meester, Natalie Portman, Amanda Seyfried, Irina Shayk si Miranda Kerr.
  • Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj, care ar fi acela?
Anticearcanul, cred.
  • Iesi din casa fara sa te machiezi?
Daca sunt in intarziere, da.
  • Din punctul tau de vedere, care este cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Fara indoiala, Mac.
  • Ce crezi despre make-up?
O arta necesara, care pune in valoare trasaturile si frumusestea naturala a femeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu