joi, 19 mai 2011

Primele zile cu soare

In cele din urma, caldura a ajuns si la noi. Soarele e...perfect, atunci cand il simt pe pielea mea. Si parca nu poti sa nu zambesti. Stiti, pentru prima oara dupa o groaza de timp, ma simt multumita. De mine, de oameni, de situatii. E un sentiment si parca va dura etern, desi stiu ca asa ceva nu poate exista. M-am putut bucura de nopti linistite, in care chiar am dormit, fara vise pe care sa mi le amintesc, fara sa adorm cu siroaie pe obraji. M-am putut bucura de gustul cafelei, de mirosul diminetii si de zambetele oamenilor, de imbratisarile prietenelor si am putut intampina pe toata lumea cu buna dispozitie, desi in adancul meu imi venea sa ii acuz pe toti de orice greseala pe care am facut-o vreodata, de orice lucru rau. Am ras efectiv pana la lacrimi, desi de fapt imi doream sa pot avea singuratatea in care sa plang cu adevarat. Dar asta nu se va intampla. Stiti expresia aia, "O femeie este cu adevarat puternica doar dupa ce a fost infranta"? Eu am inceput sa o inteleg. Bineinteles, nu ma consider puternica, ci dimpotriva. Nu am puterea de a sterge un numar de telefon, de a arunca poze, bilete de tren, caiete cu vise, de a da delete la mesaje, alte poze, scrisori care au fost citite doar de mine si nici nu cred ca o voi avea vreodata si sa accept cu adevarat totul imi sfasie sufletul, dar fiecare clipa imi da si mai multa putere.
Si sunt plina de speranta. Nu stiu in ce masura sper ca voi gasi ceva mai bun, ca intr-o zi ma voi rupe de tot si voi radia de fericire din nou si in ce masura sper ca tot timpul asta nu a fost degeaba si ca totusi voi obtine ceea ce doresc. Stiti, este ceva gen "Ok, imi accept nefericirea, ma resemnez cu ea, dar nu ma supar daca mi se implinesc visurile."
Momentan sunt relativ fericita cu mine. Poate multumita, impacata. Cumva am toata linistea interioara pe care am vrut-o, oricat mi-ar lipsi linistea imbratisarii persoanei iubite. Si simt ca pot trai asa. Iar ceea ce am promis este adevarat. Acum chiar nu imi mai poate nimeni atinge sufletul atat cat sa mi-l poata face sa sangereze.
Ma iubesc.

Un comentariu:

  1. Ma bucur pt tine. Sper sa gasesti cu adevarat fericirea care probabil nu ai avut-o niciodata! Te felicit!

    RăspundețiȘtergere