vineri, 16 septembrie 2011

Another changes

Am schimbat din nou aspectul bloglui. Vechea imagine se potrivea mult prea mult cu o singura stare, de veselie, optimism, etc. Astea nu s-au schimbat foarte mult, insa, din cate imi aduc aminte, atunci cand am schimbat atunci imaginea, eram cu renuntarea si consideram ca iubirea nu-i buna nimic si aveam un puseu de indepenenta si o aversiune imensa fata de barbati. O aiureala, cu alte cuvinte. Dimpotriva, acum ma simt plina de dragoste si, desi noul an scolar, care e unul greu si plin, m-a obosit intr-o saptamana cu enorma cantitate de stres, responsabilitate si lucruri noi, simt ca viitorul imi zambeste. Lucrurile au inceput in sfarsit sa fie asa cum ar trebui sa fie si sper ca vor fi asa mult timp de acum inainte. Bineinteles, voi face tot ce-mi sta in putinta ca asta sa se intample. Ce e nou? Am dat o noua sansa iubirii. Am inceput sa fac Pilates. Am facut prima mea ora de sport, dupa trei ani, si desi acum merg de parca imi lipseste un picior din cauza febrei musculare, am sa continui pentru  ca m-am simtit chiar foarte bine dupa sport - exceptand poate faptul ca credeam ca urma sa mor in timp ce alergam. Am mai mult ca niciodata de invatat si felul in care cu totii tremuram gandinund-ne la sfarsitul anului, la faptul ca tot ce facem, in fiecare zi, ne va decide viitorul si trebuie sa dam maxim tot timpul e incredibil de stresant. Si, cumva, ceva s-a schimbat la mine. In perioada asta, eram in plina depresie pentru ca e anotimpul pe care-l urasc cel mai mult, pentru ca parca totul moare - natura, vacanta, soarele, vara, hainele frumoase, tot ce e ok. Acum insa sunt...aproape fericita, ceea ce e frumos. Si, bineinteles, am schimbat imaginea de fundal a blogului. Am cautat indelung o poza potrivita, care sa fie mai interesanta decat cea de dinainte, cu tipa topless ce dansa. Am vrut sa fie una romantica, draguta, pentru ca acum iubesc, iubesc ca la inceput, chiar si dupa toate lucrurile care s-au intamplat. Mi-am spus ca cea care imi va face cel mai dor de el e cea pe care o voi alege. Aceasta e. Culorile sunt calde, cuplul e simplu dragut, tipa e foarte dulce si imi plac parul si hainele ei. Sarutul lor e...perfect, iar sina de cale ferata imi aduce aminte de distanta, care e unul dintre cele mai importante  detalii in propria mea relatie si are, de asemenea, o mica legatura cu cartea mea.
Sper ca va place la fel de mult cum imi place mie.
Va imbratisez,
           Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu