joi, 22 septembrie 2011

That's music (part 1)

Prima cantareata care demonstraza ce este cu adevarat muzica despre care vreau sa va vorbesc este Adele. Ea este altfel decat toate celelalte - nu are masuri de 90-60-90 si o frumusete photoshopata, insa uimeste lumea cu vocea ei. Melodiile ei sunt pline de emotie, probabil inspirate din propriile experiente ale artistei si, cred eu, din experientele, noastre, ale tuturor.
Primul album al lui Adele se numeste "19", iar al doilea "21". Eu, personal, le-am ascultat pe amandoua in intregime si m-am indragostit de ele. Sunt genul de melodii care te fac sa vrei sa fii mai bun, mai sincer, sa-ti exprimi sentimentele.
Desi "Rolling In The Deep" a facut-o cunoscuta, are mult mai multe melodii extraordinare. Eu am descoperit-o pe Adele intr-o noapte cand ascultam radio si am auzit "Someone Like You". Am notat repede versurile pe care le retinusem, pentru a o cauta pe internet in ziua urmatoare. Initial, am uitat, dar am ascultat-o din nou, pe Mtv, si am recunoscut-o imediat. Atunci m-a cucerit. "Someone Like You" are niste versuri incredibile - inca o ascult zilnic. De departe cea mai frumoasa melodie a ei este insa "Lovesong". Eu cel putin am putut sa gasesc o singura melodie mai frumoasa decat "Lovesong", si anume Lamb - "Gabriel". Alte melodii care imi plac foarte mult de la ea sunt "Set Fire To The Rain" - este foarte indrazneata, cu niste versuri speciale ("All the things you'd say, they were never true, never true") si am o micuta amintire cu ea -, "Crazy For You", "Make You Fell My Love", "First Love", "Hometown Glory" si"He Won't Go".
Adele darama toate cliseele societatii de azi - nu are o greutate demna de Victoria's Secret, nu se dezbraca nici pe scena si nici in reviste si house, dubstep sau trance. Aparitiile ei sunt pline de eleganta, poarte materiale fine si colorate, dar arata impecabil in negru, machiajele ei sunt fara cusur, parul ei este superb - am observat ca ii plac cocurile, cozile de cal si buclele -, iar pielea ei este foarte curata. Este o femeie frumoasa, talentata si decenta, care a ales calea corecta spre aprecierea pe care o primeste acum.
Intr-un interviu a spus : "Nu imi place sa merg la sala. Imi place sa mananc mancaruri fine si sa beau vinuri bune. Chiar daca as fi avut o silueta foarte frumoasa, nu cred ca mi-as arata sanii si fundul pentru nimeni", iar vorbele astea cred ca sunt cele care o caracterizeaza cel mai bine.
Succesul ei este demonstrat in lumea intreaga. Este prima artista dupa Beatles cu doua piese si doua albume in UK Top Five. Este artista solo cu cele mai multe saptamani consecutive petrecute pe prima pozitie in chart din isorie. A depasit-o pe Madonna, pentru ca albumul "21" a fost 11 saptamani pe locul 1. A vandut 10 milioane de discuri. Este...perfecta.

Un comentariu: