luni, 5 septembrie 2011

Summer End (part 2)

Capsune, esarfe albe si negre, pantofi cu toc, inghetata de ciocolata, "Prima iunbire" de Francine Prose, Lacul Rosu, somnul din masina, Sprite pe o banca alaturi de matusa mea, haine vintage, "The Hangover", acadele, "Arati asa trista...", iepuri, porumbei, vin, scoici, stancile de la Cheile Bicazului, poze de la Sinaia, cand eu n-am fost, Tesla Roadster, mascara noua, Andreea Papp, lacrimi peste lacrimi, despartiri, relegat lagaturi si rupt din nou, imbratisarea lui, planuri distruse, The Saturdays, femei puternice, visuri implinite si neimplinite, platforme, bagaje, saruturi, "My Funny Valentine", el zambindu-mi, fotografii din Breaing Down, amintiri, rochii, sampanie, "Pretty little liars", unghii albastre, Cola, restaurant pe apa, Adele, J Lo, hot pants, bagaje, parfum in par, gelozie, renuntare, regrete, iubire, cafea, Blake Lively, apa minerala cu gust dezastruos, picnic in padure, barbati claxonandu-ne, promisiuni, mic dejun la 2 P.M, speranta, muzica, bere, copilasi, reprosuri spuse la telefon in timp ce stateam pe iarba, ciocolata calda, pisici, bronz discret, intarziat acasa, cearta, cearta cu parintii, cearta pe facebook, cearta din nou, tutoriale de make-up, look nou, rochie de mireasa, autocunoastere, dorinte, nervi, ciocolata si culori.
In mare, asta a insemnat vara asta pentru mine si, cu toate dezamagirile ei, imi va lipsi.
Kisses,
         Monica
PS: Scuzati intarzierea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu