vineri, 2 septembrie 2011

End of summer (part 1)

Anul trecut nu am scris o postare despre ce a insemnat vara aceea pentru mine, desi a fost o vara deosebita, in sensul ca, atunci cand m-am intors din vacanta (si atunci am plecat pentru doua luni, nu patru zile, ca vara asta) am facut-o cu zambetul pe buze.
De data asta voi avea o concluzie efectiv.
A fost o vara cu mai putina activitate decat anul trecut - imi amintesc ca atunci ajungeam "acasa" terminata -, insa a fost plina de realizari fata de mine insumi. M-am creat si gasit pe mine, am invatat lucruri despre ceea ce sunt, despre oamenii din jurul meu si despre ceea ce vreau sa fiu, iar lucrurile astea nu au fost niciodata clare pentru mine.
Vara asta a insemnat maturizarea mea intr-o oarecare masura - maturizare care, inevitabil, va continua. Vara asta a insemnat cunoastere de sine si un inceput de incredere in sine. Vara asta a insemnat o imagine mai clara asupra planurilor mele de viitor si a ideilor mele. De altfel, am pus in aplicare mare parte din ideile mele mele, astfel incat sunt multumita de mine in unele aspecte si sunt mandra de cartea mea, pentru ca in cele din urma am putut exprima ceea ce vroiam - ca lucrurile rele, alegerile gresite pot fi un mijloc de autocunoastere, asa cum au fost si pentru mine, si nu o cale spre autodistrugere. De altfel, vara asta a insemnat un look nou. Inca nu-mi vine sa cred cat de diferit arata parul meu si cat imi avantajeaza fizionomia.
Sper ca, prin post-ul asta si prin partea a doua, care va veni maine sau, cel tarziu, poimaine, m-am tinut de promisiunea de a scrie postari din ce in ce mai optimiste, asa cum sunt si eu.
Sper ca si vara voastra a fost la fel de minunata ca si a mea si ca v-ati maturizat odata cu mine, ca pasim impreuna spre un nou anotimp mai constienti de ceea ce suntem si ceea ce vrem si mai siguri pe noi.
Va imbratisez,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu