luni, 12 septembrie 2011

R.I.P Andy Whitfield

Andy Withfield este actorul care l-a interpretat pe Spartacus in serialul "Spartacus : Blood and Sand". Se lupta de 18 luni cu cancerul. Faptul ca ieri a murit, la doar 39 de ani, m-a intristat. Ma asteptam ca tratamentul sa fie ceva mai lung, sa traiasca mai mult.
Am vazut "Spartacus: Blood and Sand" acum ceva timp si, bineinteles, m-a cucerit. Este mai mult decat un simplu serial cu gladiatori, e unul dintre cele mai reusite seriale pe care le-am vazut, desi cred ca "Prison Break" il intrece. Am plans atunci cand Spartacus a descoperit ca Sura murise si m-am indragostit de melodia de pe soundtrack, "No Life Without You".
Cred ca Andy a fost fericit. A fost casatorit cu Vashti Withfield si a avut doi copii. A murit in bratele sotiei, inconjurat de familie. Merita un sfarsit frumos.
In al doilea sezon al serialului, a fost inlocuit de Liam McIntyre, lucru care m-a infuriat foarte mult, pentru ca producatorii au avut de ales intre Liam si Dominic Purcell si nu l-au ales pe Dominic. Ok, acum sunt foarte subiectiva, insa cred ca Dominic ar fi fost mult mai bun in rolul de gladiator. Da, Liam McIntyre seamana mult mai mult cu Andy, insa mai de graba cred ca era vorba de rolul in sine.
Sper ca Andy Withfield se va odihni in pace. A fost un om si un actor extraordinar, mai presus de efectele speciale folosite in "Spartacus: Blood and Sand" sau povestea emotionanta. Felul in care arata la cateva luni dupa ce incepuse tratamentul si speranta din ochii lui spun totul. A fost un luptator.
In cele din urma, va las ceea ce el a spus in iulie 2010, la San Diego Comic-Con: "Am uitat ca am cancer. Aceasta boala m-a facut neinfricat." Mie, personal, vorbele astea mi-au dat putere.
Prima fotografie este facuta la putin timp dupa ce incepuse tratamentul. Puteti vedea cat de fericit era...
A doua este din scena in care Sura (Erin Cummings) murea si care este preferata.
Rest in peace, Andy!

3 comentarii:

  1. Buna! stiu ca ceea ce voi scrie, nu are nici o legatura cu postarea, pe mine ma intereseaza sa citesti asta! Eu am iesit din cursa asta, te las sa cu el! Tine prea mult la tine si cu toate ca inca nu o arata, inca te mai iubeste cu toate ca nu o spune. Eu vad asta si din cauza asta nu mai pot lupta, eu chiar lupt in zadar. Pentru mine nu simte nimic, absolut nimic. Eu nu reprezint nici macar jucaria lui. Azi am pus mana pe telefonul lui si am vazut mesajul. El nu te va cauta, oricat de mult l-ar durea. E prea incapatanat, prea ambitios si poate prea puternic pentru noi! Intelege ca nu poti fi mai buna ca el in chestii ce tin de autocontrol. Lupta-te cu restul lumii dar nu cu el... Lupta acum pentru el pana nu e prea tarziu. NU TE DA BATUTA! Iti spun eu cu toate ca risc sa vada asta, ca nu mai are pe nimeni, nu a mai fost cu nimeni de 2 luni si ceva. E singur si lasa impresia ca e bine dar ochii lui spun ca nu e asa deloc. Nu mai face totul contra lui, caci vei regreta asta! Asculta sfatul unei femei de 26 de ani! Eu am iesit azi oficial din asta si nu am sa ma intorc la niciunul cu care am vorbit si nici n-am sa sar in bratele primului intalnit (daca fac invers mi se va lua in ochii lui titlul de "FEMEIE" si ma voi alege cu titlul de "FETITA" ca sa priceapa si lumea, de tarfa), am sa stau o perioada singura. Am sa te mai ajut, indiferent daca el afla sau nu! Si un ultim sfat, cedeaza caci el nu va ceda niciodata, asta daca nu vrei sa il pierzi definitiv!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok. N-am sa ma iau dupa primul impuls si sa spun exact ce simt acum. Daca vrei sa ma ajuti, hai sa vorbim intr-un loc mai...privat. E totusi blogul meu personal si a afisa faptul ca suntem doua disperate dupa un barbat care probabil nu o vrea pe niciuna dintre noi nu e tocmai cel mai confortabil lucru. Un e-mail? Un nr de tel? Il mai ai pe cel vechi?

    RăspundețiȘtergere
  3. ileanasinaia1985@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere