miercuri, 31 august 2011

My top 3

Calitati pe care le apreciez la un barbat:
  1. Maturitatea emotionala. Cred ca n-as putea suporta langa mine un barbat complet imatur. Da, unele comportamente dulci, copilaroase sunt ok atunci cand e momentul - am si eu momente in care vreau sa dezvalui partea aia a mea pe care o tot ascund -, dar ca firea lui sa fie asa ar fi de neiertat. Am cativa astfel de copii in micul meu cerc de prieteni si credeti-ma ca este un chin sa-i sculti. Un barbat matur in schimb, care ma poate incanta cu experientele lui, este atragator.
  2. Simtul umorului. Cred ca o gandire optimista este un mare atuu. Ar fi perfect sa ma poata face sa rad atunci cand simt ca lumea mea se prabuseste.
  3. Insusirile asemanatoare cu ale mele. Cred ca, in timp, diferentele pot afecta o relatie. De aceea, trebuie sa aiba unele lucruri in comun cu mine.
O cina romantica ar trebui sa contina:
  1. Melodii romantice. Cu Frank Sinatra si Yiruma m-ar cuceri.
  2. Mancare italiana. Ar fi perfect daca ar ghici ca asta imi place sau daca ar tine minte daca i-as spune asta inainte.
  3. Flori.
Carti care mi-au schimbat viziunea asupra vietii:
  1. "Prima iubire" - Francine Prose
  2. "Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" - Marc Levy
  3. "Zori de zi" - Stephenie Meyer / "Jane Eyre" - Charlotte Bronte
Celebritati pe care le-as gazdui la mine acasa pentru o noapte:
  1. Robert Pattinson, pentru ca sunt o mare fana.
  2. Beyonce, pentru ca mi se pare un model interesant.
  3. Stephenie Meyer, pentru ca este una dintre scriitoarele mele preferate.
Defecte cu care ma mandresc:
  1. Atasamentul exagerat, dependenta de barbatul pe care-l iubesc.
  2. Sarcasmul, pe care-l folosesc foarte des.
  3. Dorita ca lucrurile sa se intample pe loc, nu in timp, desi constientizez ca chestii precum recastigarea increderii nu se pot intampla atat de repede pe cat vreau eu.
Daca nu as fi ales sa scriu, cel mai probabil as fi ales sa fiu:
  1. Designer vestimentar. Asta e inca un vis important, insa momentat l-am pus pe un plan secundar. Nu stiu daca va mai iesi vreodata de acolo, oricat mi-as dori eu. Mi-am revizuit de curand dorintele si am hotarat ca asta nu e o prioritate.
  2. Actrita. Singura mea realizare in domeniul asta este un premiu de interpretare pentru monologul "Matca" de Marin Sorescu, insa la un moment dat chiar imi doream foarte mult o cariera in domeniul asta. Anul asta voi munci ceva mai mult ;).
  3. Fashion editor. Probabil la un moment dat as fi ales modalitatea asta de a contopi pasiunea mea pentru moda cu cea pentru scris. Acum, insa, cred ca, cel mult, imi voi face un blog de moda.
Placeri vinovate:
  1. Ciocolata.
  2. "Pretty little liars".
  3. Dorinta de a sti totul despre vedetele internationale.
Nu ma pot abtine sa spun unori:
  1. Evident! Mi s-a atras deja atentia ca-l folosesc de prea multe ori, dar imi place al naibii cuvantul asta.
  2. Vai de viata ta! Asta cred ca e expresia mea preferata.
  3. Fa ce vrei! Stiu cat enerveaza asta si totusi nu ma pot abtine.
Ceea ce lumea nu stie despre mine este ca:
  1. Am telefonul practic plin cu poze adunate de pe site-uri, doar de inspiratie.
  2. Sunt fana Kim Kardashian, desi majoritatea oamenilor o uraste.
  3. Imi place parul ceva mai scurt, cu toate ca toata viata mea am fost genul de fata cu parul lung. Acum cateva zile mi l-am tuns pana la umeri, astfel incat e mai scurt decat a fost vreodata. Mi se pare ca arat ceva mai tanara in felul asta.
Melodii pe repeat:
  1. The Saturdays - "All fired up"
  2. Beyonce - "1+1"
  3. David Guetta feat Timbaland & Dev - "I just wanna fuck".

Dragilor, eu m-am trezit cu pofta de viata, voi nu? :)
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu