miercuri, 10 august 2011

About my holiday

Marti m-am intors din mini-vacanta mea. Pana acum, efectiv nu am avut timp sa va scriu despre asta. A fost dragut, desi nu mi-a satisfacut asteptarile in totalitate. Am vazut locuri chiar foarte frumoase, desi nu am plecat din tara, si asta e ceva venind din partea mea, pentru ca sunt foarte nemulumita de tara mea.
Am gasit linistea aceea despre care va vorbeam ca am gasit-o si vara trecuta, fiindca, pe langa locurile noi, am fost si acolo unde am fost atunci. Am putut scrie din nou ore intregi, pagini carora nu le-am mai retinut numarul, si asta e cu adevarat ceea ce si vroiam. Am citit in timpul liber si pot spune fericita ca tot ceea ce am citit mi-a lasat un gust dulce, un zambet pe buze, iar acum am o stare melancolica, romantica si asta nu numai din cauza cartilor sau a melodiilor (tocmai am descoperit niste genii ai muzicii, opusul a ceea ce ascultam pana acum, insa cu voci puternice, emotionante). M-a surprins faptul ca am descoperit urme ale barbatului pe care-l iubesc acolo unde nu a fost niciodata, sau cel putin nu alaturi de mine, astfel incat sa am o amintire cu el in acele locuri. Erau pur si simplu locuri unde mergeam in timp ce ma gandeam la el, sperante pe care le-am regasit acolo. Si cred ca asta e echivalentul cu a fi vizitat acele orase, strazi, cu el, pentru ca-mi trezesc aceleasi sentimente.
M-am intors mai relaxata, cu o putere de munca proaspata, mai increzatoare in mine, in forta mea creatoare, mai sigura pe alegerile pe care le-am facut si sentimentele mele, mai impacata cu greselile pe care le-am facut, cu o doza noua de speranta si mai pregatita pentru tot ce va urma. Aveam, cu siguranta, nevoie de o pauza.A fost un an epuizant, s-au intamplat atatea lucruri...Atata graba si agitatie...Competitivitate, ambitie, deadline-uri pentru schimbari, cafea, invatat, certuri, despartiri, lacrimi, recastigare incredere, timp pentru a scrie, amanat chestii, teze, aversiuni, fidelitate si infidelitate, greseli tampite, cunoscut oameni minunati, legat prietenii si rupt altele, timp in doi, nopti pierdute, nopti in care am adormit cu zambetul pe buze, nopti in care, dimpotriva, am adormit cu siroaie pe obraji, dragoste, experimentare, noutate, tunsoare noua, stil nou, gandire noua, maturizare, blestemat cerul si pamantul, timp pentru a ma face frumoasa, odihna pentru a-mi rezolva problemele si a le asculta si e ale altora, cearcane, hidratare, epilare, moda, Twilight, vin, isterii, gelozie, pisici, femei mai tinere, mai frumoase, saruturi, profesori, carti, tocuri, umilinta, principii, sfaturi, muzica, imbratisari mult asteptate, auto-gari, zambete, poze. Asa as descrie anul trecut. Asa ca am avut nevoie de munti, flori culese de prin paduri (pe care inca le am in buzunarul jeansilor), cafeaua de dimineata cu oameni pe care nu i-am mai vazut de mult, de lucruri simple, de un pat nou in care sa dorm mai putin decat de obicei, de ore de calatorie, de magazine cu suveniruri, de cer albastru, de un orizont mai putin larg decat aici, limitat de munti, de timp liber si, evident, am avut nevoie de vacanta asta pentru ca urmeaza un alt an greu, plin de examene si planuri de viitor, dar si cu asteptari mari, care cred ca imivor fi satisfacute, pentru ca am inteles ca asta depinde de mine si nu voi mai astepta o minune/zile mai bune de la Dumnezeu, ci voi munci eu zilnic pentru a-mi indeplini visurile.
Ceea ce e frumos e ca, gandindu-ma la vara trecuta, acum sunt si am tot ceea ce imi doream atunci. Asta ma face foarte optimista.
Vacanta/concediul vostru cum a fost?
Hugs and kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu