joi, 4 august 2011

About travels

Am luat acest set de intrebari din numarul numit "Vacanta Perfecta" al revistei digitale "Pe Tocuri".

  • Destinatia favorita?
New York, desi nu am fost niciodata, insa imi doresc enorm.
  • Cea mai frumoasa amintire de calatorie?
Hmmm, un pic cam personala pentru a v-o povesti. Cert este ca am reusit sa obtin aceasta amintire frumoasa la doar cativa kilometrii departare de orasul meu.
  • Avion/tren/barca/motocicleta sau masina?
Avion pentru ca este o dorinta veche, tren pentru ca este linistitor, barca numai daca ar fi vreo chestie romantica cu barbatul pe care-l iubesc, in rest, ma mentin fidela fobiei mele de apa, motocicleta pentru ca imi doresc sa stiu care este senzatia de pe ea si masina pentru ca este...confortabil :).
  • Cel mai bun ghid de calatorie pe care-l folosesc.
Nu folosesc asa ceva. Desi nu calatoresc prea mult, sunt de parere ca e minunat sa mergi intr-un loc despre care sa nu stii prea multe, pe care sa-l descoperi treptat.
  • Cea mai buna revista de travel.
Nu stiu.
  • Prima mea calatorie importanta.
Probabil calatoria de vara trecuta, initial din Sinaia, un pic prin Brasov si Sfantu Gheorghe, apoi prin satucul minunat despre care v-am mai povestit si orasele de pe langa el, si apoi calatoria cu care s-a terminat efectiv vacanta mea, din acel sat spre Bucuresti. V-am povestit emotiile care au facut-o sa fie importanta.
  • Plaja preferata.
Inca nu m-am indragostit de nicio plaja. Ramane de experimentat.
  • Cea mai buna zapada/partie de ski.
Inca nu am schiat niciodata. Este pe lista de "to do" pentru iarna asta.
  • Orasul favorit.
Daca e unul in care as vrea sa merg, New York. Daca e unul pe care deja l-am vizitat si mi-a placut, Sinaia sau Brasov.
  • Muzeul care m-a impresionat.
Inca nu m-a impresionat niciun muzeu.
  • Cel mai bun hotel/loc in care sa stai.
In general am fost incantata de orice hotel in care am stat, am eu o fixatie. Cel mai bun loc in care sa stai este din nou o chestie personala.
  • Locul de shopping preferat.
Iubesc shoppingul de orice fel, oriunde, insa daca e sa aleg un loc care chiar mi-a placut, acela e Baneasa Shopping City.
  • Suvenirul perfect
Un bilet de tren pe care l-am pastrat ca amintire.
  • Restaurantul pentru ai mai face oricand o calatorie.
Desi pare greu de crezut, un restaurant al carui nume nu mi-l amintesc din Sfanu Gheorghe.
  • Linia aeriana preferata.
Nu stiu.
  • Ce tip de bagaj ai?
Mare.
  • Tips-uri de impachetat.
Totul aranjat astfel incat sa fie usor de gasit si sa fie economisit cat mai mult spatiu, fiecare lucru cu locul lui.
  • Nu pleci niciodata de acasa fara...
Telefon si balsam de buze.
  • Obiceiul de calatorie preferat.
Faptul ca ma entuziasmez de fiecare nou loc.
  • Cu cine pleci in calatorie de obicei?
Cu parintii, cred.
  • Relaxare/cultura/shopping sau aventura?
Daca se poate, toate.
  • Calatoria ideala ar fi...
In New York, cu barbatul pe care-l iubesc. Cand imi voi indeplini visul asta voi fi, oficial, o femeie fericita.
  • Un loc unde nu te-ai mai intoarce niciodata.
Orasul in care locuiesc acum, probabil, daca as reusi sa plec de aici si sa rup orice legatura pe care o am de orasul asta, gen parinti, prieteni, etc..
  • Un loc pe care nu ai sa-l uiti niciodata.
Sinaia si, imediat ce-l voi vedea, New York.
Kisees,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu