duminică, 28 august 2011

News


S-au intamplat multe in ultimul timp, puteti vedea asta pur si simplu citind comentariile de la "Or maybe I stay". Intentionam acum cateva zile sa scriu un post despre asta - am scris chiar mai bine de jumatate din el. Era cel mai plin de venin post pe care l-am scris vreodata. Spuneam in el efectiv lucrurilor pe nume si uneori, in postari, nu fac asta, ci folosesc subtilitati, astfel incat sa inteleaga doar persoanele care trebuie sa inteleaga.
Lucrurile s-au rezolvat, oarecum. Cel putin ceea ce-mi doresc a devenit mai clar, la fel planurile de viitor. Mi-am dat seama, in toata chestia asta incalcita care sunt lucrurile cu adevarat importante pentru mine, care sunt lucrurile la care nu pot renunta.
Mi-am permis o oarecare aventura - asta a fost intamplarea care a darmat si ceea ce ramasese din ce-am construit. Imi dorisem sa renunt la tot, sa fie totul altfel. Mi-am schimbst in cele din urma hotararea asta, dar unele lucruri inca sunt aiurea. Sentimental, cel putin, totul e foarte neclar. Sentimentele mele, da, sunt clare, dar ce frumos ar fi daca asta ar fi problema. Sau, macar, de ar fi o singura problema.
In concluzie, pentru a compensa dezordinea din latura asta a vietii mele, am hotarat sa imi indrept atentia catre alte lucruri - lucruri care ma linistesc, ma fac sa ma simt...satisfacuta. Din punctul asta de vedere, sunt fericita.
Am cateva idei de postari si va voi scrie probabil in fiecare zi. As fi inceput de azi, dar m-as fi simtit vinovata sa nu va dau nicio explicatie dupa valul de furie din ultimele postari si comentarii.
Va imbratisez,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu