joi, 18 august 2011

Maybe i say goodbye


Dragilor, cred ca voi inceta sa mai scriu. Nu voi sterge post-urile, nu voi inchide blogul - pur si simplu nu voi mai scrie. Nu e o hotarare definitiva, nu stiu daca nu ma voi razgandi, dar meritati, daca asa voi face, sa stiti. De asemenea imi voi inceta activitatea pe Facebook, imi voi sterge conturile de Twitter si MySpace (ca si asa nu le-am folosit vreodata), imi voi sterge tot ce am in Inbox si toata arhiva de la mess. Imi voi sterge frumos toata urmele existentei mele online, exceptand ceea ce am scris pana acum aici. Stiu ca voi provoca o furtuna mai mare decat vreau, dar nu vreau ca si lucrurile de genul asta, lucruri banale, precum newsletter-ul Stilul Tau sau corespondenta cu fetele care abia asteptau sa-mi public cartea si s-o citeasca, sa fie disecate sub lupa. Si imi voi lua o dupa-amiaza sa imi fac ordine in toata hartiile mele - pentru ca imi scriu efectiv toate gandurile - si voi arunca tot ce nu are sens, desi stiu ca ma va durea sufletul pentru tot ce nu am reusit sa termin. Ma va durea in special faptul ca am un loc special unde am scris tot ce vreau, ceea ce vreau sa scriu de-a lungul timpului, oamenii pe care mi-i doresc in viata mea, educatia, casa, nunta, copiii pe care mi-i doresc, lucrurile pe care vreau sa le fac, locurile unde vreau sa merg. Imi pare rau, ce pot sa zic, pentru timpul pe care nu-l mai am, pentru greselile pe care le-am facut. Imi pare rau pentru iubirea pe care am avut-o prea putin timp, pentru visele neindeplinite, pentru momentul cand totul s-a futut (cred ca imi pot permite, intr-un probabil ultim post sa vorbesc, pentru prima si ultima oara, vulgar).
Poate ma voi intoarce. Nu stiu. Dar in schimb stiu ca va iubesc pe toti si ca-mi va lipsi sa scriu, imi vor lipsi comment-urile. Imi va lipsi tot...si nu doar legat de Purple Dreams.
Imi pare rau.
Va imbratisez,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu