duminică, 21 august 2011

Things that make me happy


Scrisul
Desi am tot oscilat intre muzica, actorie si design, am aflat ca asta e vocatia mea, insa prin "scris" nu ma refer doar la visul meu de a fi scriitoare (si ma mandresc cu 165 de pagini in cartea mea, un deadline pana la sfarsitul lunii pentru a o termina si un altul pana pe 12 septembrie pentru a o scrie in PC), ci si la faptul ca sunt inconjurata de liste, caiete si alte de-astea. Imi place sa-mi scriu planurile, visurile, etapele dupa care ma schimb, ideile, principiile, imi place sa notez fiecare lucru care mi-a placut, fiecare lucru care mi-ar putea folosi. Literele ma linistesc...
Cafeaua de dimineata
Asta e un moment placut al zilei. E momentul ala in care ma gandesc la asteptarile mele de la ziua care mi se infatiseaza inaintea ochilor si in care judec, de data asta cu mintea limpede, lucrurile intamplate in ziua precedenta. Se presupune ca, pentru a avea succes, trebuie in fiecare dimineata sa meditezi 40 de minute. Eu nu pot in primul rand pentru ca nu as avea la ce sa ma gandesc atata timp si as incepe sa bat campii mental si in al doilea pentru ca ar trebui sa ma trezesc mai devreme decat vreau pentru a-mi putea permite luxul unor 40 de mintue pe care sa le umplu doar cu ganduri, asa ca imi rezerv momentele dedicate cafelii pentru a "medita".
Cartile
Cred ca ele fac lucrurile sa para ceva mai optimiste. Vara asta am citit peste tot - in pat, in padure, in leagan, in masina, ar fi ramas sa citesc pe nisip, dar nu am mers la mare -, iar cartile verii asteia imi vor ramane mereu in suflet. Pentru prima oara, ceva a reusit sa intreaca pasiunea mea pentru "Twilight" si aceasta a fost "Prima Iubire" de Francine Prose. Nu am suficient de multe cuvinte pentru ea, este emotionanta, realista, perfecta.
Esarfele
Desi le-am urat dintotdeauna si nu le-am gasit sensul, m-a prins si pe mine acest trend. Nu am multe, insa le-am asortat la o gramada de tinute, le-am pus in toate felurile, le-am folosit drept curea, drept bratara si accesoriu pentru poseta. Pot sa spun ca m-am indragostit de esarfe pentru ca dau o nota colorata outfiturilor mele, care sunt mai mult in nuante neutre.
Buclele
Natura mi-a facut bucuria de a-mi darui un par ondulat, pe care l-am iubit dintotdeauna, desi am avut o perioada de ratacire in care eram lipita de placa de intins parul (pe care nu am mai folosit-o de 3 ani). Buclele au venit in fruntea trendurilor abia sezonul asta, dar mie mi-au placut tot timpul,motiv pentru care tunsoarea mea este inspirata de Florence Welch, doar ca nu sunt roscata.
Pisica mea
Dupa cum v-am mai spus, am de 7 ani o pisica pe care o iubesc enorm, tocmai pentru ca este super-cuminte. Nu m-a zgariat niciodata, nu a distrus nimic, dar mi-a infrumusetat zilele cu puiutii ei si afectivitatea ei. E imposibil sa continui sa ma afund in depresie atunci cand ea e langa mine.
Shopping-ul
Aici nu pot sa spun ca sunt vreo obsedata, insa imi place. Nu am ajuns la stadiul de shopaholica, insa ceva nou ma relaxeaza - de aici termenul de shopping terapeutic.
Muzica
M-am indragostit de curand de "Un Momento" al Innei si "Power of love" al lui Ellie White, insa melodiile mele preferate raman "Love is forever" de la Muse si "My funny valentine" - Nico (Nico cea moarta, de la The Velvet Underground).

Astea sunt lucrurile marunte care imi fac mie viata mai frumoasa.
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu