miercuri, 3 august 2011

Leapsa 4

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti-o la pagina 18 si scrieti al patrulea rand.
"...lunga ma ajunse ca un sloi de gheata venind din beci. Mi-am..." ("O iubire la Tibru" - Jan Koneffke).
2. Fara sa verificati, cat e ora?
17:00 cred.
3. Verificati.
16:57. Aproape am ghicit.
4. Cu ce sunteti imbracat/a?
O pereche de pantaloni trei-sferturi mov, cu un imprimeu cu chitare de diferite marimi, si un maiou galben.
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La "Prison Break".
6. Ce zgomot auziti inafara de cel al calculatorului?
Aud melodia "Telephone", a Andrei.
7. Cand ati iesit ultima oara si unde ati fost?
Am iesit acum cateva ore si am mers la biblioteca si la cumparaturi.
8. Ce ati visat ieri noapte?
Nu-mi amintesc.
9. Cand ati ras ultima data?
Acum cateva minute, datorita surorii mele.
10. Ce aveti pe pereti in incaperea in care sunteti?
Tabloul pe care tatal meu i l-a daruit mamei pe la inceputul relatiei lor - unul dintre putinele gesturi romantice dintre ei doi - si care infatiseaza un tanar venind pe cal la o femeie frumoasa, imbracata cu o rochie lunga, albastra.
11. Care-i ultimul film pe care l-ati vazut?
"Girlfriend Experience".
12. Ati vazut ceva ciudat azi?
Da, am vazut ca o femeie pe care o cunosc este acum chiar mai nebuna decat o stiam...
13. Ce parere aveti despre acest chestionar?
E ok :).
14. Spune-ne ceva ce nu stim inca.
Am o fobie fata de apa.
15. Prenumele copilului dumneavostra, daca ar fi fetita.
Gabriella.
16. Si daca ar fi baiat?
Gabriel :)).
17. V-ati gandit vreodata sa locuiti in strainatate?
Bineinteles. In New York.
18. Ce ati dori sa va spuna Dumnezeu la Portile Raiului?
Ca e mandru de mine probabil.
19. Daca ati putea schimba ceva in lume, ce ar fi?
As schimba atitudinea oamenilor fata de animale. Am un puseu de bunatate si, pe langa grija mea obisnuita fata de pisica mea (am o iubire irationala fata de ea), am inceput sa mangai toti cainii si pisicile pe care i-am intalnit. Ma rog, nu cainii de talie mica, pentru ca nu-mi plac, ci doar cainii mari. Am langa blocul unei prietene doi prieteni canini care imi ajung pana la solduri pe care i-am numit impreuna cu ea Jacob si Seth si pe care, cat de curand, ii voi vizita pentru ca mi-am amintit de ei. Am amintiri frumoase cu ei. In schimb, un pui de pisica alb cu pete portocalii tocmai a aparut pe langa casa si m-am jucat cu el cateva minute - e foarte afectiv. Momentul meu maxim de bunatate a fost cand am gasit un mic paianjen pe marginea cazii si pe care, in loc sa-l inec cu dusul, l-am luat cu grija si l-am pus la loc sigur.
20. Va place sa desenati?
Da, dar doar schite de design vestimentar, pentru ca nu am talent la altceva. Sunt un cosmar in peisaje, animale, flori, orice.
21. George Bush?
Sunt fan Obama :P.
22. Ce ati vazut la televizor ultima data?
M-am uitat aseara la corida spaniola pe canalul sport.ro. Mi se rupea sufletul de taurul ala cand matadorul a bagat sabia in el.
Kisses,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu